Skravletråd februar!

Nei man gjør ikke det :P
Tror jeg bare finner frem batteriene. Og får heller lage et skilt og henge på at de som kommer på besøk får banke på eller bare komme inn :p her vi bor nå er det sjeldent vi ikke vet om noen kommer :p

Åh det hørtes koselig ut :p
Koser oss vi :) tenkte jeg heller lager en god lunsj med grønnsaker og pølse. Mannen har kortet fordi han har ikke giddi å lete etter sist. Og er flaut å stå å ikke ha nok penger :p

Tror jeg bare finner frem batteriene. Og får heller lage et skilt og henge på at de som kommer på besøk får banke på eller bare komme inn :p her vi bor nå er det sjeldent vi ikke vet om noen kommer :p

Ikke sant, har skjedd at jeg har tatt ut batteriene ett par timer på dagen om jeg ikke vil ha besøk da Haha :P men så er det egentlig bare pappa som plutselig står på døra her :P

Wohooo lille J sover å jeg har fått støvsugt, sendt gjesteliste til mamma ang navnefesten og fått spist frokost, å klokka er ikke 12 en gang :p dette har vært en bra dag så langt :p

Wohooo lille J sover å jeg har fått støvsugt, sendt gjesteliste til mamma ang navnefesten og fått spist frokost, å klokka er ikke 12 en gang :p dette har vært en bra dag så langt :p
Naais :) håper resten av dagen blir like bra. Formen ok?

Back
Topp