De sier bedre vær kommer imorgenFysj davi vil jo ha vår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier bedre vær kommer imorgenFysj davi vil jo ha vår!
Vi tok batteriet ut av vår ringeklokke for å unngå at man vekkes eller ungen vekkes av den.Ja det syntes jeg og, ringepiggen midt på natta er fryktelig unødvendig...
Goood morgenGod morgen folket!![]()
Godt hun er i god formHei hei![]()
Her sto frøkna opp 2 timer senere enn hun pleier så ble til at jeg holdt hun hjemme!
Feberen er borte og spiser litt så blir bhg i morgen etter 2års kontroll hos legen. Er ikke særlig ute vær idag. Så finner på ting inne idag![]()
Ja hun ble litt preget av omgangsyken, men da hadde hun kanskje godt av å sove litt ogGodt hun er i god form![]()
Alle trenger vnok ekstra hvile etter detJa hun ble litt preget av omgangsyken, men da hadde hun kanskje godt av å sove litt og![]()
Hun sto jo opp ganske tidlig både lørdag og søndag. 07:15 altså en time før enn hun pleier. Blir inne dag idag. Kaldt og grått idagAlle trenger vnok ekstra hvile etter det![]()
Hvis jeg rekker.håper den blir fin
det var lenge på jobb![]()
Heisannvil du komme hit før jobb ?
Tidlig jaHun sto jo opp ganske tidlig både lørdag og søndag. 07:15 altså en time før enn hun pleier. Blir inne dag idag. Kaldt og grått idag![]()
Oi såpass! :OTidlig jaher har vi hatt morgen 6 hele helga. Og ida valgte frøkna å stå opp kvart over 5 :/
Ja. Så jeg er temmelig trøtt idagOi såpass! :O
Lyst til å ta en tur på nærsenteret å spise god lunsjså vi går ut en tur idag
Vi tok batteriet ut av vår ringeklokke for å unngå at man vekkes eller ungen vekkes av den.
Ah. Ser den. Vi ble bare så plaget at nabounger ringte støtt og stadig, så kobla den rett og slett ut.Første gangen det har skjedd, så har ikke sett noen grunn til det før. Og så liker jeg at det er mulig å ringe på om det skulle være noe. Sitter litt godt i den gangen garasjen og carporten brant, vi merket ingenting før naboene varslet oss...
Ah. Ser den. Vi ble bare så plaget at nabounger ringte støtt og stadig, så kobla den rett og slett ut.
Men du fikk meg nå egentlig til å revurdere å sette batteriene inn igjen. Sånn i tilfelle det faktisk skulle.være nødvendig og få oss varslet f.eksHer ringer den ikke så ofte, så jeg skvetter som regel når det først ringer på døra![]()
Ser den. Naboen har dog trolig mulighet til å ringe deg? I krisefall kan man banke på vinduer eller noe om man ikke finner telefonnr på gulesider utfra adressen på mobilen... ;-)Første gangen det har skjedd, så har ikke sett noen grunn til det før. Og så liker jeg at det er mulig å ringe på om det skulle være noe. Sitter litt godt i den gangen garasjen og carporten brant, vi merket ingenting før naboene varslet oss...
Men du fikk meg nå egentlig til å revurdere å sette batteriene inn igjen. Sånn i tilfelle det faktisk skulle.være nødvendig og få oss varslet f.eks
Ser den. Naboen har dog trolig mulighet til å ringe deg? I krisefall kan man banke på vinduer eller noe om man ikke finner telefonnr på gulesider utfra adressen på mobilen... ;-)
Neida, det gjorde du ikke. Men tenker bare i tilfelleVar ikke meningen å skremme degmen som sagt så er det første gang det har skjedd her og småen våkner ikke om noen ringer på. Så det har jo aldri hvert et problem her Hehe
Nei det ble det ikke :O skal dra ut snart. Vi sitter i sengen. Kaster ball og ser på netflixJa. Så jeg er temmelig trøtt idaghun tok og bare en halvtime på første lur. Så ble ikke mye søvn på meg der heller
![]()