Skravletråd februar!

Da er skuddåret her. Kvinnenes dag til å fri. Uansett formål med dagen kos dere:)
Siden jeg allerede har vært gift med kjæresten min i 8,5 år så føles det unødvendig å fri til ham i alle fall.

Hs med snuppa, levere melk på neo og få flere beger, til mamma med kjøttdeig og bunad, tenker jeg. (kjøttdeig til å lage kjøttkaker til koldtbordet til dåpen, og bunad fordi den må tilpasses til dåpen. Den er trolig trang i livet og definitivt trang over puppene nå som jeg ammer.)

Da er skuddåret her. Kvinnenes dag til å fri. Uansett formål med dagen kos dere:)

Vel som singel skal jeg hvertfall ikke fri Hehe
Men jeg får vel heller gjøre litt husarbeid, trille en tur med littbror og kose med frøkna når hu er kommet hjem :)

God morgen :-). Mini vekket meg først i 6 tiden men når han fikk komme og sove i armkroken sov han en times tid til:-). En kostete gutt

Ååå, koselig med tantebarnbesøk :)
Vi har også spist pizza! Hoho!
Usj, migrene er da ikke noe trivelig! Håper det går over snart!
Her har jeg nettopp klart å få mini til å sove..Endelig :o
Takk for det:) bedre nå..
Var han vanskelig å legge igår?

Siden jeg allerede har vært gift med kjæresten min i 8,5 år så føles det unødvendig å fri til ham i alle fall.

Hs med snuppa, levere melk på neo og få flere beger, til mamma med kjøttdeig og bunad, tenker jeg. (kjøttdeig til å lage kjøttkaker til koldtbordet til dåpen, og bunad fordi den må tilpasses til dåpen. Den er trolig trang i livet og definitivt trang over puppene nå som jeg ammer.)
Hjelpes der sier du noe. Må få prøvd bunaden. Tenkte å bruke den til lørdag da jeg skal på bryllup hjelpes meg. Skal bruke den til dåpen men da har jeg en mnd på meg lol

Finnes det en småromantisk måte å fri på avstand. Jeg er jo ikke i samme hus som kjæresten i dag.

Hva har damene ellers for planer?

Back
Topp