Det eneste husarbeidet som ble gjort var å sette på en vaskemaskinDet hadde jeg ikke orket å vurdert engang
Deilig med taco da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det eneste husarbeidet som ble gjort var å sette på en vaskemaskinDet hadde jeg ikke orket å vurdert engang
Deilig med taco da!
Lille U sovner nesten bestandig fort.Søndags taco er herlig
Godt lille U også sove
Min sovma ganske fortbruker jo vanligvis en time.
Her pleier vi å ha de på søndag de ukene vi har detÅååhdigg.
Kanskje søndag er den nye taco dagen![]()
Virker sånn her heheÅååhdigg.
Kanskje søndag er den nye taco dagen![]()
Å ja, sånn og forstå.Ikke noe annet enn på andre hverdager.
Taco spiser vi meg barna.
Er hjemme rundt 16-16:30, og bør begynne å spise senest kl 17:30, helst kl 17.
Blir bare ikke tid til å lage taco slik jeg ønsker det
Har vært sammen med niesen min på 11 måneder
Spist pizza og ligger på sofa med migrene
Du da?
Det gjør stort sett vi ogsåTaco er godt! Vi spiser det hver fredag.
Stakkars lilleJahun nekter, men fikk i litt yoghurt. Klager på magen :/
Hørtes godt utvar kylling med taco krydder, ost, papirka og tomater i sånne lefser
Jeppmen får se. Vil bare til legen for føler meg dårlig. Vondt i hodet, kvalm og veldig slapp/vondt i kroppen :/
Så kjedeligMigrene i dag også. Så ingen barneselskap på meg i helgen. Vel vel. Samboer skal lage muffins til oss, så da får jeg trøste meg med det, hehe!![]()
JaStakkars lille![]()
Heldig som har en som sovner fortLille U sovner nesten bestandig fort.
Verre med de andre, men de gikk også ganske greit i dag
Ja etter litt hyling og sutring sovnet han til slutt i armene mine;-)Æsj, så kjedelig
Håper han fikk til en dupp!
Det er kjipt detSender noen sinna tanker til de som ringte på døra mi isted. Takk for at dere vekket meg midt på natta så jeg ikke får sovet...
Da legger jeg meg og krysser fingrene for at jeg får soveskal spille litt. Snuppa er våken enda, men sånn er det. Har ligget med kraftig kynnere siden 22:45 så må nok ta en tlf i morgen og høre ja
![]()