Neida, det gjorde du ikke. Men tenker bare i tilfelleman vet jo aldri
Nei man gjør ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det gjorde du ikke. Men tenker bare i tilfelleman vet jo aldri
Tror jeg bare finner frem batteriene. Og får heller lage et skilt og henge på at de som kommer på besøk får banke på eller bare komme innNei man gjør ikke det![]()
Åh det hørtes koselig utNei det ble det ikke :O skal dra ut snart. Vi sitter i sengen. Kaster ball og ser på netflix![]()
Koser oss viÅh det hørtes koselig ut![]()
Høres ut som en god planKoser oss vitenkte jeg heller lager en god lunsj med grønnsaker og pølse. Mannen har kortet fordi han har ikke giddi å lete etter sist. Og er flaut å stå å ikke ha nok penger
![]()
Tror jeg bare finner frem batteriene. Og får heller lage et skilt og henge på at de som kommer på besøk får banke på eller bare komme innher vi bor nå er det sjeldent vi ikke vet om noen kommer
![]()
Vi skal slappe av, besøke ei venninne og ei gammel tanteDu får ringe P4
Skal på jobb idag jegdu da?
god morgenGod morgen folket!![]()
Så kan ra spyle over bilen med den nye høytrykksspylerenHvis jeg rekker.![]()
god morgenjeg skal til Stavanger til helga
![]()
Så kan ra spyle over bilen med den nye høytrykksspyleren![]()
Treffe deg ?Uuiih, så gøy
Hva skal du her?![]()
6-10 er vi derHoho! Ja, kom igjen![]()
NaaisWohooo lille J sover å jeg har fått støvsugt, sendt gjesteliste til mamma ang navnefesten og fått spist frokost, å klokka er ikke 12 en gangdette har vært en bra dag så langt
![]()
Kos dereDa er det lunsj med mannen før jeg går over gulvet![]()
Skikkelig koselig å faktisk kunne gjøre detKos derejeg setter meg med strikkingen mens lille sover
Han er jo alltid på jobbIkke santdet er det
![]()
Hun sover ennåNaaishåper resten av dagen blir like bra. Formen ok?