Tusen takkGod bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring
Bildet, oppskrift???Husker første gang jeg strikket en duk. Den så litt ut som på bilde, bare veldig ujevn og overhode ikke rund. Øvelse gjør mester![]()
Vi får se hvordan dette gårJeg har troa på deg!!![]()
Var våken fra 3 til 6Hva skjedde?
Håper jeg ogspHåper han koser seg![]()
Heier på deg iallefallVi får se hvordan dette går
ÅååhVar våken fra 3 til 6
God vakt videreFår gå å jobbe noen timertil jeg
Regner med han gjør det. Utkledd som olaf og greierHåper jeg ogsp
God dagGoooood morgen ladies
Det er fredagwoop woop woop!
God bedring til snuppa diI dag er tuppa hjemme, hun våknet i natt og var veldig varm og hadde sånn rastløshet i kroppen som hun pleier å få når hun har feber. Så når ligger hun på sofaen og kler av og på seg, det varierer nok om feberen går opp eller ned. Heldigvis har snekkerne fri i dag sånn at det er bare oss som er her.![]()
Krysser fingre for en nydelig rettMå handle inn først i dag nå. Satser på at det blir bra![]()
Det er andre gangen på snart 4 år hun har så høy feber, hun har veldig lav kroppstemperatur så hun er ganske utslått nåÅ nei uff da
God bedring
Huff daStakkarsmi driver med oppkast :/
Takk ♡Ååhhun så noe dårlig ut på snappen
masse god bedring til di.♡♡
Men om du har laget det selv gjør jo det ikke noe hvordan sluttresultatet blir. Er da man rolig kan si; det var sånn den skulle bliBildet, oppskrift???
Jeg har ikke gått forsiktig i det, jeg har stupt fra 5 meteren uten å kunne svømme![]()
Oppskrift og mønster har jeg laget selv.....
All in altså.Bildet, oppskrift???
Jeg har ikke gått forsiktig i det, jeg har stupt fra 5 meteren uten å kunne svømme![]()
Oppskrift og mønster har jeg laget selv.....
Takk duGod bedring til snuppa di![]()