Skravletråd februar!

Åh. Så deilig. Frøkna holdt ut i nøyaktig 8 minutter nå. Før det ble sutring. Så må vel være ny rekord.
Tror jeg har tidenes mest utålmodige unge :p

Uff, det var ikke så lenge nei :o
Her kan han ligge leeeenge... Hender jo at han blir lei altså, men ofte så tar jeg han utav fordi jeg føler han har ligget for lenge alene, haha :p

Pannebånd.
d50b44634f066e09703ee29a551a5c27

Det. Bildet er opp ned,men får ikke snudd det i appen :p
Så fint da:D

Nå sov lille J i 30 min.
Burde brukt tiden litt fornuftig å hvilt men neida! Jeg LAKKER NEGLENE!!!

Snakk om god prioritering :p

Ugg våkna opp med sår hals :( kjenner feberen snike seg innpå. Haha så du snapen? Vi var oppe 6:30 :o sheeet ass! Det er tidlig når man er i dårlig form :p

God bedring <3
Håper du blir raskt bedre!!

Jeg våknet selv med halsvondt i dag tidlig kl. 06.00.. Helt grusomt..

Forresten her er noen tips for sår hals jeg finn av ei venninne :)

- Rasp litt ingefær og bland oppi litt honning. Bland dette ordentlig godt.. Når konsistensen blir flytende er den klar. Ta da en spiseskje med blandingen og la det gli forsiktig ned gjennom halsen!! Dette pleier å hjelpe meg veldig :) dette gjentas flere ganger i løpet av dagen!

- Ta 1 tskje gurkemeie i et glass juice. Det skal visstnok hjelpe ;)

God bedring <3
Håper du blir raskt bedre!!

Jeg våknet selv med halsvondt i dag tidlig kl. 06.00.. Helt grusomt..

Forresten her er noen tips for sår hals jeg finn av ei venninne :)

- Rasp litt ingefær og bland oppi litt honning. Bland dette ordentlig godt.. Når konsistensen blir flytende er den klar. Ta da en spiseskje med blandingen og la det gli forsiktig ned gjennom halsen!! Dette pleier å hjelpe meg veldig :) dette gjentas flere ganger i løpet av dagen!

- Ta 1 tskje gurkemeie i et glass juice. Det skal visstnok hjelpe ;)
Uff, god bedring til deg også <3

Hoho! Takk for tips :D får løpe ut å kjøpe ingefær jeg nå :) må handle litt. Kjøleskapet mitt er rimelig tomt nå :p flashback til student tiden da jeg bare hadde en sitron og en halveis muggen ost i kjøleskapet :p

Hoho håper jeg åå :o
Særlig nå i disse dager når J er veeeldig krevende.
Crap! Der våkna hun også :p
Haha vi er på de 30 min duppene. Håper det gir seg snart.

Ja, er ikke lett å kombinere småbarn og sykdom :o
Bare 30min? Har hun mange sånne da?
Her varierer det veeeldig med duppene på dagtid..
Men han har heldigvis hatt tre bra kvelder på rad nå, uten tull! Så har vi begynt å stå opp kl7 :p

Back
Topp