Nei det er kjipt altsåSå bra
Ja du i natt sov jeg ganske godt! Var ikke så moro å våkne opp med sår hals![]()
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er kjipt altsåSå bra
Ja du i natt sov jeg ganske godt! Var ikke så moro å våkne opp med sår hals![]()
Veldig ogsåSå deilig da![]()
Det skjønner jegKJÆRLIGHET!!! <3 gleder meg til å få det i hus!!!
Pannebånd.Hva strikker du nå?
Ja. Er han flink å leke alene?Hehe! Her er han ikke så mobil enda...men merker godt at han krever mer oppmerksomhet![]()
Ok, da gikk dere vel glipp av hverandreHahanei jeg var der på mandag å henta en bil
![]()
Hu jeg kjøpte det av var vel nesten like lei seg for å selge det som jeg var for å kjøpe detDet skjønner jeg![]()
God morgenGod kveld![]()
SåpassHu jeg kjøpte det av var vel nesten like lei seg for å selge det som jeg var for å kjøpe det![]()
Takk det sammeHåper alle får en fin dag![]()
huff... hvordan ble natta da?Ble ikke mer søvn før kvelden desverre :-/.
Kos dere på babysvømmingDa er vi oppe og holder på med frokost. Skal på babysvømming i dag. Vært borte 2 ganger, ene pga sykdom så var det vinterferie og ingen babysvømming
Ja mye koseligere å gi det bortSynes det er mer koselig å gi det videre enn å selge det til noen. I dag sendte jeg avgårde 2 bæretuber til to jenter her inne på BV![]()
God tur på jobbGod morgen
Snart kjøre kengubarnet på skolen så skal jeg på jobb.
Kengubarnet skal i badebursdag rett etter skolen i dag , han hentes der kl 16 tror jeg det var så er det hjem å gjøre lekser før fotballtrening
Usj da. Dårlig form idag også?Så bra
tror detSåpassdrømmesjalet du har funnet?
![]()
Tviler søte dushysh!.. jeg skal på jobb fredag og lørdag.. MÅ bare klare de to dagene![]()
Håper du får positivt svarJeg spurte om å få den til samme pris når den kommer igjen.. spent på svaret
takk det samme snuppa! her skal vi vist måle hus i dagHåper alle får en fin dag![]()