Skravletråd februar!

Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
random quote

Ble ikke drømmesjalet på meg.. :( MEN!!
Jeg har sett meg ut ett nytt... å det river i hele kroppen :p MÅ ha det!

Last edited:
Er et par andre ting også, men de gadd jeg ikke nevne siden språket er veldig viktig.
I barnehagen til frøkna jobber veldig mange menn, og når barna først skal tilbringe så mye tid det foretrekker jeg at det er ansatte av begge kjønn, det er bare damer i den lille U begynner i.
Er også litt hønemor og ønsker å ha de nære der hvor jeg er, ikke 30 km unna
Helt enig med deg:)
Liker best at begge kjønn er representert og at barnehagen er i nærheten av der jeg er;)

Mini har storkost seg i åpen barnehage hvor det var karneval idag:-). Var stuptrøtt nå vi kom hjem men sov kun en liten time. Resultatet er en fortsatt trøtt samt sutrete liten gutt som vil ha kos men ikke sove

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
klarer nesten ikke sitte i ro her! ENDELIG fant jeg drlømmesjalet til meg og Knøtte!
Å det er mitt! BARE MITT!!!! mohahahahahahahahahahaa!!!!!!!

Mini har storkost seg i åpen barnehage hvor det var karneval idag:). Var stuptrøtt nå vi kom hjem men sov kun en liten time. Resultatet er en fortsatt trøtt samt sutrete liten gutt som vil ha kos men ikke sove
huff da.. håper det blir litt mer søvn snart!
jeg venter på at knøtte skal våkne så vi kan pakke oss i bilen, hente Vesla i bhg frø vi tuter avsted til ett vennepar.

jiipi! jeg er ikke helt nede etter å snakket med bestefar om boligkjøp. vi kan visst få høyere lån enn 1,8 med egenkapital :)
må bare få ræva ut å få en verditakst på leiligheten :p

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
klarer nesten ikke sitte i ro her! ENDELIG fant jeg drlømmesjalet til meg og Knøtte!
Å det er mitt! BARE MITT!!!! mohahahahahahahahahahaa!!!!!!!
Hvilket?

Back
Topp