så greit da! her var alle fulleAaah, da så
Her var jeg bare for treig med å søke plass.. Var heldige som fikk begynne nå midt i kurset egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så greit da! her var alle fulleAaah, da så
Her var jeg bare for treig med å søke plass.. Var heldige som fikk begynne nå midt i kurset egentlig![]()
Da har jeg stappa en vaskemaskin med str 80-86 som skal videre til tantegullet mitt..![]()
Ja det er det..Alltid greit mwd arveklær![]()
tut tut!!! hva slags fisk!?Ohoi!! Akvariet vårt er fullt av babyfisker![]()
![]()
Ja, ikke santHa ha skulle jo bare mangle at hun fikk mest plass
Ja.Hahah, ja den gjør nok det![]()
At du klarerFlinke og slitne..
I dag pakker jeg rommet til tuppa mens de andre river. Jeg skal ha pause på svømming snart![]()
Uuh. Hvilke fisker?Ohoi!! Akvariet vårt er fullt av babyfisker![]()
![]()
random quoteMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Helt enig med degEr et par andre ting også, men de gadd jeg ikke nevne siden språket er veldig viktig.
I barnehagen til frøkna jobber veldig mange menn, og når barna først skal tilbringe så mye tid det foretrekker jeg at det er ansatte av begge kjønn, det er bare damer i den lille U begynner i.
Er også litt hønemor og ønsker å ha de nære der hvor jeg er, ikke 30 km unna
huff da.. håper det blir litt mer søvn snart!Mini har storkost seg i åpen barnehage hvor det var karneval idag. Var stuptrøtt nå vi kom hjem men sov kun en liten time. Resultatet er en fortsatt trøtt samt sutrete liten gutt som vil ha kos men ikke sove
God ettermiddag; )GOOOOOOOOOOOOD MORGEN JENTER!!!!!!
![]()
Så bra han koste segDa var første gang på babysvømming overstått
Suksess! Lille F plaska og koste seg, og fikk dykke under allerede nå første gangen![]()
Det må jeg gjøre jaMå passe på å bruke det da ja![]()
De minste trenger mest så klartJa, ikke sant![]()
Hvilket?JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
klarer nesten ikke sitte i ro her! ENDELIG fant jeg drlømmesjalet til meg og Knøtte!
Å det er mitt! BARE MITT!!!! mohahahahahahahahahahaa!!!!!!!