ØøøøøyMen vi vet jo at du er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ØøøøøyMen vi vet jo at du er det![]()
Droppa det igår, så fikk litt å ta igjenFlink du er da
Droppet klesvask idag jeg...
Da kan vi juble litt for detJa
Jeg er somregel stuck med legge-bonanza fra kl19 til 23+
Yey..
Men idag har det gått overraskende bra til nå
Bare vært inne EN gang![]()
No shit.... Der ser du hva jeg har å holde ut med liksomHun er så kravstor altså?!![]()
ikke helt
Meghar du noe annet ?
![]()
så braja akkurat kommet meg etter 4 runda med sykdom på 6 uker !
også har jo legging gått skeis etter sykdom, så bestemte meg for å innføre det på nytt på, 80 minutter med opp og ned. Da ble hu sliten stakkars
men sovna da
ellers så skal snuppa legges inn i april.
jeg har den samme, hadde plutselig 5000 skritt etter ridetur![]()
yes da ! Her er det fint ! Sjekka du opp det greiene?
ja det gjorde du![]()
sov godt![]()
gjør det ?![]()
jodahadde håpa på å få tilbake bilen i dag men
![]()
Må jo heve stemmen når ingen hører meg![]()
Nei det er veldig sant. Ungene våre koste seg og kontakten mellom oss satt med en gang vi starta trilleturen. Møttes for første gang idag såTrenger ikke være mange for å kose seg![]()
Ikke her hjemme. Men ikke umulig å skaffe noe fint! Hvilke farger liker du?ikke helt
Meghar du noe annet ?
![]()
så braja akkurat kommet meg etter 4 runda med sykdom på 6 uker !
også har jo legging gått skeis etter sykdom, så bestemte meg for å innføre det på nytt på, 80 minutter med opp og ned. Da ble hu sliten stakkars
men sovna da
ellers så skal snuppa legges inn i april.
jeg har den samme, hadde plutselig 5000 skritt etter ridetur![]()
yes da ! Her er det fint ! Sjekka du opp det greiene?
ja det gjorde du![]()
sov godt![]()
gjør det ?![]()
jodahadde håpa på å få tilbake bilen i dag men
![]()
Må jo heve stemmen når ingen hører meg![]()
Flott!det liker vi å høre!!
Ikke sikkert vi egentlig trenger er også derfor jeg nøler slik. Mini går ikke enda og vet jo ikke hvordan han kommer til å få når lillebror kommer så greit med vogn synes jeg til han også. Men så er jo han mest sannsynlig i barnehagen fra august av så helst t/r barnehage jeg ser for meg at behovet er størstEr nok ikke like stort utvalg da nei
Brukte ikke søskenvogn vi...har 1,5 år mellom mine to yngste
Men det er selvsagt smak og behag![]()
Håper hun sovner fint snartett stykk våken frøken fordi bhg lot henne sove 2 timer idag... skal si fra i morgen at det er ikke det vi ble enig om
hun er trøtt så henne ligger bare å skravler. og ett stykk trøtt mamma som sovnet fra henne haha![]()
skal dra avgårde i 12 tiden i morgen. så må sove ganske raskt i morgen for å få tid til husarbeid før jeg drar avgårde![]()
hva har dere gjort idag da?orker ikke lese bakover nå er alt for trøtt
![]()
Hehe...klarte du å la være å handle da??Jaaa!!! Koser meg..begynte jobben i går med å gjøre om på veggene.. Hhehehehe
Så kjedelig da
som å høre degØøøøøytakes one to know one!!!!
Ja litt sånn om hverandre ! Og siden jeg har den jobben jeg har( sikkert mange andre som har det å) så har vi 48 timers regel, så kunne ikke dra på jobb i går eller i dag. Selvom jeg har vært helt fin i Dag. Også hadde jeg ikke rett på sykepenger, så da tapte jeg 3 dagerOj, hjelpes!! Så mye sykdomhele familien eller? Høres virkelig slitsomt ut!
Opp-ned har jeg vurdert her og..men han roer seg somregel ikke før han får puppen
Oj, legges inn? For hva?![]()
Ser ut til at det er Kengu som er litt rar her gittDet har ikke jeg heller. Ikke bare Ronja som er rar her tydeligvis![]()
Tiden flyr !Hehe!
Tenk at det er snart ett år siden jeg begynte å skravle![]()
![]()
Ikke sant. Synes absolutt det virker som du tenker rett i denne situasjonen. Ungen(e) må gå fremst når dere ikke kan ha hunden boende der. Og når dere kom i den situasjonen dere gjorde. Håper han skjønner at noe må gjøres snartHelt sant. Har sagt så mange ganger til han at nå som vi har barn så må hans behov komme først. Forstår selvsagt at hunden må jo luftes men så lenge vi er i den situasjonen vi er i så er det ikke lett å ha husdyr sålenge vi ikke kan ha dem boende hos oss og kun 1 av oss kan lufte den. Har lyst på hund selv når vi har fått oss noe eget men når unger er eldre og kan ha forståelse for oppgaver som følger med det å eie en hund. Men får se hva gubben gjør.
kjempe kjedelig, men jeg overlever og henne overlever for en natthåper jeg får den andre jobben så jeg kan bruke de pengene på klær
Å det er kjedelig når det blir sånn
Jeg har vært på ridetur faktisk![]()
Så brahar sett lite til deg
håper å se deg mer
Stemmer. Går litt i surr med alle de små vi har her
Dakar lita. Håper det blir fort unnagjort da
Må ikke være ugler daIkke her hjemme. Men ikke umulig å skaffe noe fint! Hvilke farger liker du?![]()