Skravletråd februar!

Helt fantastisk!!!! Hvordan går med Knøtte ditt og tennene. Er han mye plaget?
Bra:)

Har ei jente :p tredje kom 19feb.. nå er vi igang med 4.tanna. ekstremt mye plaget med hver eneste tann. :/

Hva med dette stoffet? ;)
8726d69509a0658d2b9758e9328a9aca
ikke helt
Meg :P har du noe annet ? :)
Hei hå! Her går det fint :)
Litt tulling på lille F på kveldene for tiden, men... Ikveld ser det ut til å gå bedre :)
Alt bra der?
så bra :) ja akkurat kommet meg etter 4 runda med sykdom på 6 uker ! :P også har jo legging gått skeis etter sykdom, så bestemte meg for å innføre det på nytt på, 80 minutter med opp og ned. Da ble hu sliten stakkars :( men sovna da ❤️ ellers så skal snuppa legges inn i april.
Samme :p litt lettere her vi bor nå. 3 etasjer med vaskerom nederst. Er mye opp og ned. Finner på nye hver dag nesten, så ligger på 9-10.000.

Min teller skritt når jeg triller med vogna iallefall. Fitbit charge hr.
jeg har den samme, hadde plutselig 5000 skritt etter ridetur :P
Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
yes da ! Her er det fint ! Sjekka du opp det greiene?
JEG SVARTE JO!!:P
ja det gjorde du :P
Da har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt
sov godt ;)
Her er alt fint om dagen :)
Jeg er tilbake på jobb og samboeren er hjemme med Knøtte.
Å det går jo over all forventning :P
gjør det ? :)
Dagen har vært helt topp:D
Du da?
joda :) hadde håpa på å få tilbake bilen i dag men :P
Nå, nå ro deg ned..
Har akkurat kommet tilbake jo.
God kveld til deg også
Må jo heve stemmen når ingen hører meg :rolleyes:

Ikke sant. Det blir slitsomt om en liten gutt skal følge rytmen til en hund som må luftes langt vekke. Og om han ikke kommer seg tidlig nok ut for å lufte hunden heller. Dagen går fort etter man bikker 12
Helt sant. Har sagt så mange ganger til han at nå som vi har barn så må hans behov komme først. Forstår selvsagt at hunden må jo luftes men så lenge vi er i den situasjonen vi er i så er det ikke lett å ha husdyr sålenge vi ikke kan ha dem boende hos oss og kun 1 av oss kan lufte den. Har lyst på hund selv når vi har fått oss noe eget men når unger er eldre og kan ha forståelse for oppgaver som følger med det å eie en hund. Men får se hva gubben gjør.

Hei hå! Hos oss går det bra :)
Ikke vært mye innpå her jeg heller i det siste..
Så bra :) har sett lite til deg :) håper å se deg mer ;)

Bra:)

Har ei jente :p tredje kom 19feb.. nå er vi igang med 4.tanna. ekstremt mye plaget med hver eneste tann. :/
Stemmer. Går litt i surr med alle de små vi har her :D
Dakar lita. Håper det blir fort unnagjort da

Var ikke vanskelig da vi kjøpte den til mini. Men da hadde vi så stort utvalg. Nå trenger vi søskenvogn og dermed mer begrenset utvalg
Er nok ikke like stort utvalg da nei:)
Brukte ikke søskenvogn vi...har 1,5 år mellom mine to yngste:)
Men det er selvsagt smak og behag:D

Jaaa!!!!! Blir jo underernært!!! Men har hvert så ivrig på jobben :P
håper jeg får den andre jobben så jeg kan bruke de pengene på klær :P
ett stykk våken frøken fordi bhg lot henne sove 2 timer idag... skal si fra i morgen at det er ikke det vi ble enig om :)
hun er trøtt så henne ligger bare å skravler. og ett stykk trøtt mamma som sovnet fra henne haha :p

skal dra avgårde i 12 tiden i morgen. så må sove ganske raskt i morgen for å få tid til husarbeid før jeg drar avgårde :p

hva har dere gjort idag da? :) orker ikke lese bakover nå er alt for trøtt :o
Å det er kjedelig når det blir sånn :(
Jeg har vært på ridetur faktisk :P

Da skjønner jeg de var kjappe;)
Men du ville helst ha begge i L sin barnehage?
Ja.
Når hun ringte sa hun at frøkna godt kunne begynne tidligere enn 1. august som vi hadde skrevet i søknaden vi sendte.
Jeg sa det som det var at vi har søkt lille U inn i hennes, og hun dit og dersom vi får valget siden vi ønsker dem i samme barnehage vil vi velge den i Oslo side hun strever veldig med språket og har et opplegg med logoped og PPT i barnehagen hun går i nå. Siden det bare er litt over et år til hun begynner på skolen ønsker vi i utgangspunktet ikke bryte med det opplegget.
Vi ble enig om at dersom lille U ikke får plass der hvor hun er skal vi si i fra i god tid slik at de kan begynne arbeidet med å få samme hjelp dit

Haha,ja det er sant :p
Det har jeg ikke tenkt på. :o
Husker jeg hadde sånn 4400 og noe på den. Mål er 4500skritt. Stod og hakka kjøttdeig til middagen og begynner og vibrere kraftig på arma. Da var plutselig målet nådd. Enda jeg stod i still :p

Back
Topp