Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
Hei hå! Hos oss går det bra
Ikke vært mye innpå her jeg heller i det siste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
Oj det var lengeJa
Jeg er somregel stuck med legge-bonanza fra kl19 til 23+
Yey..
Men idag har det gått overraskende bra til nå
Bare vært inne EN gang![]()
BraHelt fantastisk!!!! Hvordan går med Knøtte ditt og tennene. Er han mye plaget?
Tusen takkSå detkjempe kul!
Det har ikke jeg heller. Ikke bare Ronja som er rar her tydeligvisDu er RAR
Regnet med du var enig jaHelt enig i det
ikke heltHva med dette stoffet?![]()
så braHei hå! Her går det fint![]()
Litt tulling på lille F på kveldene for tiden, men... Ikveld ser det ut til å gå bedre
Alt bra der?
jeg har den samme, hadde plutselig 5000 skritt etter rideturSammelitt lettere her vi bor nå. 3 etasjer med vaskerom nederst. Er mye opp og ned. Finner på nye hver dag nesten, så ligger på 9-10.000.
Min teller skritt når jeg triller med vogna iallefall. Fitbit charge hr.
yes da ! Her er det fint ! Sjekka du opp det greiene?Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
ja det gjorde duJEG SVARTE JO!!![]()
sov godtDa har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt
gjør det ?Her er alt fint om dagen![]()
Jeg er tilbake på jobb og samboeren er hjemme med Knøtte.
Å det går jo over all forventning![]()
jodaDagen har vært helt topp
Du da?
Må jo heve stemmen når ingen hører megNå, nå ro deg ned..
Har akkurat kommet tilbake jo.
God kveld til deg også
Men vi vet jo at du er detDet har ikke jeg heller. Ikke bare Ronja som er rar her tydeligvis![]()
Oj det var lenge
Flott!Aaaw <3
Ja, jeg må prøve!! Savner jo å skravle med dere og![]()
Dumt spm akkurat nåRegnet med du var enig ja
Hvordan går det med munnen??
Så kjedelig daYup.. Han bikker over til å bli overtrøtt, åsså har vi det gående![]()
Helt sant. Har sagt så mange ganger til han at nå som vi har barn så må hans behov komme først. Forstår selvsagt at hunden må jo luftes men så lenge vi er i den situasjonen vi er i så er det ikke lett å ha husdyr sålenge vi ikke kan ha dem boende hos oss og kun 1 av oss kan lufte den. Har lyst på hund selv når vi har fått oss noe eget men når unger er eldre og kan ha forståelse for oppgaver som følger med det å eie en hund. Men får se hva gubben gjør.Ikke sant. Det blir slitsomt om en liten gutt skal følge rytmen til en hund som må luftes langt vekke. Og om han ikke kommer seg tidlig nok ut for å lufte hunden heller. Dagen går fort etter man bikker 12
Så braHei hå! Hos oss går det bra
Ikke vært mye innpå her jeg heller i det siste..
Stemmer. Går litt i surr med alle de små vi har herBra![]()
Har ei jentetredje kom 19feb.. nå er vi igang med 4.tanna. ekstremt mye plaget med hver eneste tann. :/
Sov godt søte du![]()
God natt:-DGod natt til deg også
Er nok ikke like stort utvalg da neiVar ikke vanskelig da vi kjøpte den til mini. Men da hadde vi så stort utvalg. Nå trenger vi søskenvogn og dermed mer begrenset utvalg
håper jeg får den andre jobben så jeg kan bruke de pengene på klærJaaa!!!!! Blir jo underernært!!! Men har hvert så ivrig på jobben![]()
Å det er kjedelig når det blir sånnett stykk våken frøken fordi bhg lot henne sove 2 timer idag... skal si fra i morgen at det er ikke det vi ble enig om
hun er trøtt så henne ligger bare å skravler. og ett stykk trøtt mamma som sovnet fra henne haha![]()
skal dra avgårde i 12 tiden i morgen. så må sove ganske raskt i morgen for å få tid til husarbeid før jeg drar avgårde![]()
hva har dere gjort idag da?orker ikke lese bakover nå er alt for trøtt
![]()
Ja.Da skjønner jeg de var kjappe
Men du ville helst ha begge i L sin barnehage?
Hun er så kravstor altså?!Var ikke fornøyd med det tydeligvis
Husker jeg hadde sånn 4400 og noe på den. Mål er 4500skritt. Stod og hakka kjøttdeig til middagen og begynner og vibrere kraftig på arma. Da var plutselig målet nådd. Enda jeg stod i stillHaha,ja det er sant
Det har jeg ikke tenkt på.![]()