Bugaboo og cityjogger var det velHvilke ser du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bugaboo og cityjogger var det velHvilke ser du på?
Er helt avhengig av den fitbiten for motivasjon, så da ble det ofte ekstra turer bare frem og tilbakeIkke dumt det![]()
Om 10 årHåper det![]()
Ja. Det er grusomt. Hun våkner opp og hylgriner og roer seg ikke før hun får komme over til oss. Og da er det sparking, kloring, leking og krabbing over alt. Våkna med henne oppå ansiktet mitt. Siklende![]()
Ååh. Så demotiverende du erOm 10 år![]()
Er vel derfor jeg tester det til kengubarnet ogsåJa, det må jeg si![]()
Og vekker oss med å klaske eller klore på øyenlokkene våreHahah, syns jeg ser![]()
Aha god den siste der hvertfallBugaboo og cityjogger var det vel![]()
Er helt avhengig av den fitbiten for motivasjon, så da ble det ofte ekstra turer bare frem og tilbake![]()
Jeg maser på gubben men han er bare fokusert på å få kontakt med oppdretter som tydeligvis er umulig å få tak i. Jeg prøver å få han til å se på andre muligheter siden oppdretter tydeligvis ikke er å få tak i men gubben vil visst ha tak i han førstDere har ikke enda lagt han ut for omplassering heller?
He he måtte bare; )Ååh. Så demotiverende du erhahah
Burde jo undersøke alle muligheter.. å få omplassert tar vel tid, så burde jo satt i gang prosessen der ogJeg maser på gubben men han er bare fokusert på å få kontakt med oppdretter som tydeligvis er umulig å få tak i. Jeg prøver å få han til å se på andre muligheter siden oppdretter tydeligvis ikke er å få tak i men gubben vil visst ha tak i han først
Og vekker oss med å klaske eller klore på øyenlokkene vårerampen
![]()
Har hørt mange skryte av den. Men så liker jeg godt muligheten Bugaboo har med å få den til singelvogn når jeg kun har 1 barn med på turAha god den siste der hvertfall
Jeg klarer aldri å slå ene søstra mi på hennes jobbdager. Hun går sånn 20.000 til vanligJa, her og
Men ser at jeg har myyyyye færre skritt enn de andre på vennelista likevel![]()
Huff. Endrer seg vel ikke før hun er myndig og flytta utHe he måtte bare; )
Er det jeg også tenker på og prøver å si til gubben men han ser bare det som står i kontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å ta hunden tilbake hvis kjøper ikke kan ha den lenger. Men da bør han jo ta tlfBurde jo undersøke alle muligheter.. å få omplassert tar vel tid, så burde jo satt i gang prosessen der og
oooj! Heldig!jeg skulle ønske jeg fikk sove ordentlig..bare en nattHihi
Her er det faktisk lenge siden han har sovet i vår seng
Har vel ikke gjort det siden før jul en eller annen gang![]()
Jeg klarer aldri å slå ene søstra mi på hennes jobbdager. Hun går sånn 20.000 til vanlig![]()
Ikke sant. Hvor lenge skal han drive på å ringe liksom.. :/Er det jeg også tenker på og prøver å si til gubben men han ser bare det som står i kontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å ta hunden tilbake hvis kjøper ikke kan ha den lenger. Men da bør han jo ta tlf