Ah ja trakk noen jeg også da jeg skulle ha reguleringJa. Det var når jeg skulle ha regulering for endel år siden. Har for liten plass til tennene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah ja trakk noen jeg også da jeg skulle ha reguleringJa. Det var når jeg skulle ha regulering for endel år siden. Har for liten plass til tennene
Kengu eller kengumammaKan noen fortelle meg hva mammaen til Ru i Hundremeterskogen heter?
Snille duKun det beste for deg![]()
Det blir nok braDet blir nok ikea, standard 140 skuffer med hvite fronter til badet![]()
Sykt vondt det derAh ja trakk noen jeg også da jeg skulle ha regulering
Kose dereGlemte å si good morgen ladies
Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden augustgleder meg masse
Så snart må jeg vekke lille Jvi skal av gårde kl 9
![]()
Høres ut som min når han skal sove i sengenJentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.
Prøve å drøye henne til halv 10, eller fortsette å prøve legging. Hmm
Må være hos naboen klokken 10 for å trille ned til barselstreffet.
Fikk du sove?Da skal jeg hive i meg 2 paracet og håpe det tar hodepinen sammen med litt søvn
Ja sovnet med en gang jeg la megFikk du sove?
Ååh, den er sur da.. måtte han ta bilen for å lufte hunden? Så dere rekker ikke åpen barnehage?Høres ut som min når han skal sove i sengen.
Kos deg på barseltreff. Her er en sutrete gutt som egentlig hadde hatt godt av å komme i åpen barnehage idag men gubben gjorde ikke så mye for å få kabalen til å få til det til å gå opp så han dro først nå for å lufte hund. Selvsagt i sin bil hvor bilstol står. Arg
Ja vi kan ikke ha hunden boende med oss siden vi leier så hunden bor der svigerfar bodde. Nå er han død så venter på at gubben skal få fingen ut og omplassere han da det går så utrolig mye tid vekk i kjøring og lufting at jeg ser vi ikke har tid til hund nå spesielt siden vi ikke kan ha den boende med oss og det kun er gubben som kan lufte den.Ååh, den er sur da.. måtte han ta bilen for å lufte hunden? Så dere rekker ikke åpen barnehage?
Takk. Er første gang med både treffer naboen og er på barselstreff her. Så det grugleder jeg meg til![]()
Tusen takkGod bedring til jenta di![]()
Åh. Stemmer. Husker nå du nevnte det. Ja, blir travelt nok for dere når nummer 2 kommer ogsåJa vi kan ikke ha hunden boende med oss siden vi leier så hunden bor der svigerfar bodde. Nå er han død så venter på at gubben skal få fingen ut og omplassere han da det går så utrolig mye tid vekk i kjøring og lufting at jeg ser vi ikke har tid til hund nå spesielt siden vi ikke kan ha den boende med oss og det kun er gubben som kan lufte den.
Barseltreff er koselig. Savner treffene vi hadde med min gruppe, men nå er de fleste begynt å jobbe igjen og barn i barnehage
Kos dere i dagGlemte å si good morgen ladies
Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden augustgleder meg masse
Så snart må jeg vekke lille Jvi skal av gårde kl 9
![]()
Er liksom det. Har sagt til gubben at han må få omplassert hunden innen neste unge kommer til sommeren. Hadde vært noe annet kunne vi hatt hunden boende med oss og jeg også kunne gått tur med den men den er altfor stor og overalt til at jeg klarer å gå tur med både den og barnevogn. Hunden ser ikke at den er en 50 kg dobberman men tror den er ennå en valp på 5-10 kg. Gubben har prøvd å kontakte oppdretter da det står i kjøpekontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å få hund tilbake ved evt salg eller omplassering. Men gubben får ikke tak i oppdretter og oppdretter ringer heller ikke opp igjenÅh. Stemmer. Husker nå du nevnte det. Ja, blir travelt nok for dere når nummer 2 kommer også
Godt du fikk sove litt tilGod morgen. Her våknet mini i 4 tiden og var utrolig pratsom og tydeligvis egentlig klar for dagen. Passet ikke meg helt så sov videre og håper han også gjorde det. Våknet ihvertfall igjen i 6 tiden av at han skulle kose
Ble det ikke bra?Sykt vondt det der
Skulle bare ønske jeg hadde noe langvarig resultat av reguleringen :/
Kan hun ikke sove når du triller?Jentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.
Prøve å drøye henne til halv 10, eller fortsette å prøve legging. Hmm
Må være hos naboen klokken 10 for å trille ned til barselstreffet.