Skravletråd februar!

Jentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.

Prøve å drøye henne til halv 10, eller fortsette å prøve legging. Hmm

Må være hos naboen klokken 10 for å trille ned til barselstreffet.

Glemte å si good morgen ladies :)

Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden august :o gleder meg masse :D

Så snart må jeg vekke lille J :) vi skal av gårde kl 9 :)
Kose dere :)

Jentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.

Høres ut som min når han skal sove i sengen:-).
Kos deg på barseltreff. Her er en sutrete gutt som egentlig hadde hatt godt av å komme i åpen barnehage idag men gubben gjorde ikke så mye for å få kabalen til å få til det til å gå opp så han dro først nå for å lufte hund. Selvsagt i sin bil hvor bilstol står. Arg

Høres ut som min når han skal sove i sengen:-).
Kos deg på barseltreff. Her er en sutrete gutt som egentlig hadde hatt godt av å komme i åpen barnehage idag men gubben gjorde ikke så mye for å få kabalen til å få til det til å gå opp så han dro først nå for å lufte hund. Selvsagt i sin bil hvor bilstol står. Arg
Ååh, den er sur da.. måtte han ta bilen for å lufte hunden? Så dere rekker ikke åpen barnehage?

Takk. Er første gang med både treffer naboen og er på barselstreff her. Så det grugleder jeg meg til :p

Ååh, den er sur da.. måtte han ta bilen for å lufte hunden? Så dere rekker ikke åpen barnehage?

Takk. Er første gang med både treffer naboen og er på barselstreff her. Så det grugleder jeg meg til :p
Ja vi kan ikke ha hunden boende med oss siden vi leier så hunden bor der svigerfar bodde. Nå er han død så venter på at gubben skal få fingen ut og omplassere han da det går så utrolig mye tid vekk i kjøring og lufting at jeg ser vi ikke har tid til hund nå spesielt siden vi ikke kan ha den boende med oss og det kun er gubben som kan lufte den.

Barseltreff er koselig :-). Savner treffene vi hadde med min gruppe, men nå er de fleste begynt å jobbe igjen og barn i barnehage

God bedring til jenta di:)
Tusen takk :) hun virker ikke plaget nå, men kanskje ta med paracet i bhg sånn tilfelle :)
Skal snart kle på oss yttertøy. Knall vær for de å være ute i idag også hadde det ikke vært så kaldt :)

God morgen forresten :) idag har jeg frokost hjemme jeg vil ha så slipper å dra innom butikken :)
N skal få pasta og egg idag så leverer det senere idag :) de setter pris på at jeg ikke lar pasta være i romtemperatur

Ja vi kan ikke ha hunden boende med oss siden vi leier så hunden bor der svigerfar bodde. Nå er han død så venter på at gubben skal få fingen ut og omplassere han da det går så utrolig mye tid vekk i kjøring og lufting at jeg ser vi ikke har tid til hund nå spesielt siden vi ikke kan ha den boende med oss og det kun er gubben som kan lufte den.

Barseltreff er koselig :-). Savner treffene vi hadde med min gruppe, men nå er de fleste begynt å jobbe igjen og barn i barnehage
Åh. Stemmer. Husker nå du nevnte det. Ja, blir travelt nok for dere når nummer 2 kommer også

Glemte å si good morgen ladies :)

Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden august :eek: gleder meg masse :D

Så snart må jeg vekke lille J :) vi skal av gårde kl 9 :)
Kos dere i dag :)

Åh. Stemmer. Husker nå du nevnte det. Ja, blir travelt nok for dere når nummer 2 kommer også
Er liksom det. Har sagt til gubben at han må få omplassert hunden innen neste unge kommer til sommeren. Hadde vært noe annet kunne vi hatt hunden boende med oss og jeg også kunne gått tur med den men den er altfor stor og overalt til at jeg klarer å gå tur med både den og barnevogn. Hunden ser ikke at den er en 50 kg dobberman men tror den er ennå en valp på 5-10 kg. Gubben har prøvd å kontakte oppdretter da det står i kjøpekontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å få hund tilbake ved evt salg eller omplassering. Men gubben får ikke tak i oppdretter og oppdretter ringer heller ikke opp igjen

Kan hun ikke sove når du triller?

Back
Topp