Skravletråd februar!

Huff. Ikke greit. :)
Jeg våkna av meg selv kl halv 5. Sovna litt tidlig i går :P skulle gjerne hatt noen timer til på øyet. Trenger ikke opp før om 2 timer hvertfall :P
Hoho not bad :p vi sovna rett etter at jeg posta. Meeen så ringte alarmen min :p samboer sin telefon er litt klikk så han må bruke min alarm som back up :p så jeg har fungert litt som vekkerklokke, fikk sparka han ut av sengen til slutt.

Eyy, hvordan var det å komme tilbake på jobb? :)

Da ligger jeg her og venter på at vesla skal sovne. Selvom ho ligger i senga og virker fornøyd klarer jeg ikke lukke øya selv før ho gjør det. Så håper det går litt fort.

Ha en knall tirsdag folkens !

Glemte å si good morgen ladies :)

Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden august :o gleder meg masse :D

Så snart må jeg vekke lille J :) vi skal av gårde kl 9 :)

God morgen :-). Her våknet mini i 4 tiden og var utrolig pratsom og tydeligvis egentlig klar for dagen. Passet ikke meg helt så sov videre og håper han også gjorde det. Våknet ihvertfall igjen i 6 tiden av at han skulle kose

Spille litt candy crush så natta :p N hadde så vondt i øre og hals at hun våknet hylende, frustrert og sint :/ ga hun paracet det hjalp :) om hun ikke har feber og er sånn i morgen sender jeg hun i bhg. 3 uker siden hun var syk fra bhg nå :p sove godt :)
God bedring til jenta di:)

Huff. Ikke greit. :)
Jeg våkna av meg selv kl halv 5. Sovna litt tidlig i går :P skulle gjerne hatt noen timer til på øyet. Trenger ikke opp før om 2 timer hvertfall :P
Hvordan var første dag på jobb?:)
Ble det noe shopping?:P

Da ligger jeg her og venter på at vesla skal sovne. Selvom ho ligger i senga og virker fornøyd klarer jeg ikke lukke øya selv før ho gjør det. Så håper det går litt fort.

Ha en knall tirsdag folkens !
Ha en super tirsdag dere også:D

Glemte å si good morgen ladies :)

Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden august :o gleder meg masse :D

Så snart må jeg vekke lille J :) vi skal av gårde kl 9 :)
Good morgen:D
Kos deg masse med venninne!

Back
Topp