Hoho not badHuff. Ikke greit.![]()
Jeg våkna av meg selv kl halv 5. Sovna litt tidlig i gårskulle gjerne hatt noen timer til på øyet. Trenger ikke opp før om 2 timer hvertfall
![]()
Eyy, hvordan var det å komme tilbake på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho not badHuff. Ikke greit.![]()
Jeg våkna av meg selv kl halv 5. Sovna litt tidlig i gårskulle gjerne hatt noen timer til på øyet. Trenger ikke opp før om 2 timer hvertfall
![]()
Sent er helt greit når man har bursdag og ferieDet er hun.
Det ble litt sent, godt at det et ferie
God bedring til degDa skal jeg hive i meg 2 paracet og håpe det tar hodepinen sammen med litt søvn
Ikke stortSkjer a ?
Takk, gjorde underverkerGod bedring til deg![]()
God bedring til jenta diSpille litt candy crush så nattaN hadde så vondt i øre og hals at hun våknet hylende, frustrert og sint :/ ga hun paracet det hjalp
om hun ikke har feber og er sånn i morgen sender jeg hun i bhg. 3 uker siden hun var syk fra bhg nå
sove godt
![]()
Da får du si hei til TommySkal dit i morgen å![]()
Au da?!Gaaah! Lille J har vært våken siden 03:45
Kastet mannen på stua så han skal få seg litt søvn siden han skal opp 5det er snart det.
Jeg vil også sove![]()
SweetSnapper deg i morgen![]()
Ja. Det kommer rett fra kina såJeg la merke til det på bildene og målene i størrelses guiden
Hvordan var første dag på jobb?Huff. Ikke greit.![]()
![]()
Ha en super tirsdag dere ogsåDa ligger jeg her og venter på at vesla skal sovne. Selvom ho ligger i senga og virker fornøyd klarer jeg ikke lukke øya selv før ho gjør det. Så håper det går litt fort.
Ha en knall tirsdag folkens !
Good morgenGlemte å si good morgen ladies
Idag skal jeg og J på babydate med en venninne. Så skal min bestevenninne joine oss. Har ikke sett bestevenninna mi siden augustgleder meg masse
Så snart må jeg vekke lille Jvi skal av gårde kl 9
![]()
Det ble syykt tungt etterhvertTøff du er
Har ikke hatt skøyter på beina siden barneskolen jeg![]()
Fikk sove en time tilAu da?!det var tidlig!
Håper dere sovnet igjen![]()
God morgen søtaGood morgen
Kos deg masse med venninne!
Hun synes det ja.Sent er helt greit når man har bursdag og ferie
Fikk hun noe fint?