Skravletråd februar!

Arg er det ikke typisk. Mini pleier alltid å våkne på slaget 1.5 time etter han sovner for lur på dagtid. Idag når jeg må handle før jeg går på jobb og gubben omsider kommer hjem med bilen slik jeg får handlet så sover mini lenge og ikke tegn på å våkne. Godt han sover men spørs om jeg rekker å handle før gubben må ut igjen for å lufte hund før jeg drar på jobb
Såå typisk?!:P
Hvordan gikk det??

Skjønner den. Viktig at de tar det på alvor og følger meg. Tenker de at du kan være lengre på vei i forhold til hvor stor han er da? Når ble datteren din født i forhold til termin da?
Jepp glad jeg har valgt riksen :D jepp han veide 500 gram 21+4 så og 400 gram 20+4 så de tenker det :) på termin for hun hadde ikke mye foster fett til å være født en uke før termin. Men oul termin er jo bare en pekepinn :)

Jepp glad jeg har valgt riksen :D jepp han veide 500 gram 21+4 så og 400 gram 20+4 så de tenker det :) på termin for hun hadde ikke mye foster fett til å være født en uke før termin. Men oul termin er jo bare en pekepinn :)
Så bra du ble fornøyd med valget :)
Ja, oul trenger ikke stemme helt.

Så bra du ble fornøyd med valget :)
Ja, oul trenger ikke stemme helt.
De er jo mer eksperter der :) stemte ikke med N og Theo er større. Litt mindre enn N var men større enn uketallet :)

Back
Topp