Skravletråd februar!

Da har jeg vært å stått på skøyter med en seksåring som er aaaltfor god til at jeg klarer å holde følge. Haha :p

Ok, frøkna, 4 år sitter og ser film på NRKsuper på datamaskinen (tror jeg), brått så hører jeg hun snakker om at den er til henne og den er til mamma, og hva tar jeg henne i å se på??
Tidlig krøkes den som god shopper skal bli...
017.JPG

Hoho. Bare pass på kortet ikke er linka til noen konto :p hahah
Jeg skjønner ikke hvordan hun kom inn på den siden.
Er ei side for dameklær og jeg har aldri brukt maskinen hennes.
Hun har egen maskin (en gammel utdatert en fra jobben til mannen) så ingen kort er linket mot noe

Jeg har heller aldri hørt om den siden før heller (men mye fint, og mye rart der :P )

Jeg skjønner ikke hvordan hun kom inn på den siden.
Er ei side for dameklær og jeg har aldri brukt maskinen hennes.
Hun har egen maskin (en gammel utdatert en fra jobben til mannen) så ingen kort er linket mot noe

Jeg har heller aldri hørt om den siden før heller (men mye fint, og mye rart der :P )
God på data hun der ;) kanskje dere må shoppe litt der :p

stikker innom en snar tur før legging av snuppa :)

ikke noe fødsel eller modning på gang :D men de hadde prøvd å stoppe det om det hadde vært noe :) de beregner termin etter oul nå så tidlig, for dager har STOR forskjell pga det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. de klarer seg rett og slett ikke utenfor magen før da. glad jeg får god oppfølgning :)
Veldig godt du får masse oppfølgning ♡♡

Her er det egentlig mannen som shopper mest på nett.
Han er ebay frelst. Eks så kjøpte han sånne hjørnebeskyttere til bordet på ebay.
Alt for å slippe å dra på ikea ;)
Link, please? Hihi. Må ha hjørnebeskyttere selv. Og har ikke ikea :p

Back
Topp