Strålende solOi som det snør....
Hvordan er været hor dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strålende solOi som det snør....
Hvordan er været hor dere?
Ja det er hanHe he han er flink![]()
Ja vi har koset oss masseHørtes ut som en skikkelig kosedag![]()
Ja vi har koset oss masse
Nå er det barnetv og snop!
Blir vel bare misunneligDu skulle bare visst![]()
He he det kan hendeBlir vel bare misunnelig![]()
HyggeligKommet inn etter gåtur med mannen![]()
Det er detHyggelig![]()
Håper hun sovner fortDa skal snuppa sove! Hun har ikke sovet idag så spent på om henne våkner![]()
Ikke så mye. Gubben skal jobbe, jeg og mini er på hytta til foreldrene mine. Mini sover og jeg hadde tenkt å begynne å strikke på ett vognteppe, moren min begynte såvidt for meg mens jeg la mini, da jeg kom ned lå hun og sov slik at jeg ikke vet hva hun har gjort annet enn å legge opp og strikke halveis inn i en omgang. Skal strikkes perlestrikk så ikke godt å si hvor langt hun er kommet på rett og vrang strikkHva er planene for kvelden?
Hoho har fått med meg at du holder til på denne siden av AkershusNittedal, det er ikke så "langt" fra meg det
Da er det billigHe he det kan hende
Om jeg sier at noen som sto foran meg i køen kjøpte 30 bukser på Tommy hilfiger så kan du kanskje tenke deg til at det er billig..
Hehe, ser ofte litt snålt ut i startenHåper detbare morsomt de ikke kom oppe som jeg trodde. Får vel 4 på rad nede og ingen oppe ;p
Høres herlig ut!!Åh, det er deilig å ha gubben endelig flytta inn her ♡♡ kosetid og han har trilla tur med frøkna til byen idag. Så jeg fikk rydda og ordna i huset før jeg henta de. Så handla vi og så styrer jeg i huset igjen mens de sovertaco senere
![]()
Føles sikkert godt når alt begynner å falle på plass ja. Sover lille sånn at dere får litt kjærestetid i kveld da?Ja. Godt å få pakka ut litt mer og rydda i husetvar en god del som ikke var pakka ut enda siden flyttinga: