Skravletråd februar!

Så herlig :)
Ja, vi skal over til skjult anlegg i hele huset så han må henge i :p begynner med soverommene da,så det blir ikke sånn alt på engang :)
Åh, deilig å slippe å se alt av ledninger og sånt :)

Åh, det er deilig å ha gubben endelig flytta inn her ♡♡ kosetid og han har trilla tur med frøkna til byen idag. Så jeg fikk rydda og ordna i huset før jeg henta de. Så handla vi og så styrer jeg i huset igjen mens de sover :) taco senere :)

Åh, det er deilig å ha gubben endelig flytta inn her ♡♡ kosetid og han har trilla tur med frøkna til byen idag. Så jeg fikk rydda og ordna i huset før jeg henta de. Så handla vi og så styrer jeg i huset igjen mens de sover :) taco senere :)
Så bra:)

Her er vi i fin form igjen alle mann. I dag har vi prøvd lekeland for første gang. Jentungen synes det var stor stas :)

Ble en time leke i snø + tur og en tur til mormor og bestefar :) blåste ikke så mye når vi gikk ut så. Pappaen kjøpte votter og ullsokker så da har hun nok til denne vinteren. Skal ikke la det ligge i bhg :)

I går var det kyllingfile marinert i ingefær, chili, hvitløk, olje og honning med søtpotetpure og smørdampet gulrot og brekkbønner
Smuldrepai med eplekompott til dessert

Back
Topp