Ja det skjønner jegGrusomt tidlig
Bakdelen med turnus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jegGrusomt tidlig
Bakdelen med turnus..
Ha ha takk kjæreDumme du![]()
Liker og liker fru blomHvis han liker det så er det jo flott![]()
I dag er det hvetfall illeFint vær ble det IKKE!![]()
God bedringHodet fylt med bomull og nese som renner... YEY!
Det er lørdag...
God bedringHodet fylt med bomull og nese som renner... YEY!
Det er lørdag...
takk... Vesla skal til ei venninne etterpå. Så da blir det meg og Knøtte hjemme..God bedring
Den stavekontrollen er tullete til tider... Playmo ja. PlaymoPlayboy? var ikke det litt tidlig
Høres ut som en slitsom start på dagen. Håper det går bedre utover dagen![]()
Blir vel aldri ferdig med å kose med dem?Ferdig med det nå![]()
Hæ?!Fantastiske skolen til kb..
Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel
Hvilket spill er det?Spilte det nye brettspillet vi , morsomt i grunn
skjønte detDen stavekontrollen er tullete til tider... Playmo ja. Playmo
Det var årlig gjort synes jeg!Fantastiske skolen til kb..
Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel
Så herligHva skal han gjøre? Elektrikerarbeid regner jeg med?
Jaa, han kom hjem i 18 tiden ♡♡♡
Hehe, deilig å være litt alene innimellomLitt for mye folk på hytta. Så lillemor og jeg søkte tilflukt på loftstua
Så koselig da!Og så er det klart at vi får overnattingsgjester i morgen. Tante og onkel, altså mannens to småsøsken, overnatter her mens foreldrene drar tilbake på hotellet. Da trenger de ikke dra så tidlig. Og ungene synes det er stas. De overnattet der i sommer.
For the record, onkel er åtte år, tante er seks
Hva spiste dere for noe spennende?Og hjelpes jeg er mett
Awww... Ja er nok ikke godt for disse små..Ja. Tok vel over 2 mnd fra mi begynte å plages til de faktisk kom. Nå tok det halvanna uke med intens kamp om alt og smerter hos henne før tuppen er fremme.