Skravletråd februar!

Hadde jo fått gjort endel da
Ja

Kan ikke akkurat si at huset er shinet enda, men litt er da gjort. Litt mere skal. Lillesøster har vært våken og slett ikke fornøyd med det fra middagen vår var klar til nå, og sover ikke akkurat tungt borti vugga enda heller... Mannen har handlet mat til helga, jeg skal se om jeg får meg litt kveldsmat, så har jeg brettet klær, men "desverre" vasket flere også ;-) får bære bort det som er brettet og frø-potter-jord som står på stuegulvet, se om jeg får en mopp over her, og bruke litt lang tid på badet i kveld tørke over flatene der :-)

Siden jeg ikke er en supermamma som får alt gjort mens ungen sover. Men jeg får da prioritert det viktigste. Så er her greit for besøk. Så tar vi en ny runde når gjestene har dradd og gjør klar til bursdag på mandag. Det blir så bra så

Fantastiske skolen til kb..

Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel

Kan man kun vinne dersom.det er laga selv? Greit å oppfordre til å lage eget, men hva med de f.eks dere som ikke kan? Må kunne inkludere alle...

Fantastiske skolen til kb..

Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel
Her er det klassen som vinner. For beste innslag.

Min var jo ikke utkledd heller, bukse og skjorte. Forteller i eventyret. Men veldig fornøyd de vant klassen for 1-4 klasse. Pizza og brus til klassen en dag. Han vil ha med ei flaske saft den dagen ;-)

Her er det klassen som vinner. For beste innslag.

Min var jo ikke utkledd heller, bukse og skjorte. Forteller i eventyret. Men veldig fornøyd de vant klassen for 1-4 klasse. Pizza og brus til klassen en dag. Han vil ha med ei flaske saft den dagen ;-)
Her vinner de med best kostyme som regel en person

Back
Topp