Ja,eller jeg fikk fri til å rydde bort middagenog skrive noen innlegg her. Også snakke litt uforstyrret med gubben.
Litt fri da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,eller jeg fikk fri til å rydde bort middagenog skrive noen innlegg her. Også snakke litt uforstyrret med gubben.
Ja, heldigvisMen hun sover nå?
JaHadde jo fått gjort endel da
Fantastiske skolen til kb..
Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel
ÅhYes har det![]()
Her er det klassen som vinner. For beste innslag.Fantastiske skolen til kb..
Karneval neste uke og de oppfordrer alle til å lage kostyme for det er bare da man vinner for beste kostyme. .. så hyggelig for oss som ikke kan lage noe da.
Nå ville jo plutselig ikke kb være Olaf likevel
Det er braJa, heldigvis![]()
Her vinner de med best kostyme som regel en personHer er det klassen som vinner. For beste innslag.
Min var jo ikke utkledd heller, bukse og skjorte. Forteller i eventyret. Men veldig fornøyd de vant klassen for 1-4 klasse. Pizza og brus til klassen en dag. Han vil ha med ei flaske saft den dagen ;-)
Det er kjipt altsåÅhføler med deg. Dog ikke like lenge plaga som deg..enda. men kjenner det godt i bekkenet jeg og.. er ikke god av bekkenløsningen:/
godt det er helg daHaha kanskjejeg klagde tidligere idag "ååh jeg er så sliten jeg" haha!
Ja var det jeg tenkte også...Kan man kun vinne dersom.det er laga selv? Greit å oppfordre til å lage eget, men hva med de f.eks dere som ikke kan? Må kunne inkludere alle...
Hvilket brettspill?Spilte det nye brettspillet vi , morsomt i grunn
Godt å få shina litt i huset, tatt seg en dusj, spist.middag sammen og se filmDet er bra![]()
Det er det virkeligDet er kjipt altså
Et vi kjøpte for litt sidenHvilket brettspill?
Hvilken film?Godt å få shina litt i huset, tatt seg en dusj, spist.middag sammen og se film![]()
Blir aldri bra heller jeg.Det er det virkelig
Blir litt ekskludering av noen synes jegJa var det jeg tenkte også...
Hvilket spiller dere?Spilte det nye brettspillet vi , morsomt i grunn