Så bra daJaden gikk fort Vertfall !
hva har du gjort i dag ?
Har vært på shopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daJaden gikk fort Vertfall !
hva har du gjort i dag ?
Pga ørene mineHvorfor kan du ikke det?
Lurt å trekke seg litt vekkLitt for mye folk på hytta. Så lillemor og jeg søkte tilflukt på loftstua
Mye action, noe på en stor båt, mye skyting.. er egentlig ikke helt min stil. Bv disraherer meg så har ikke fått med meg så myeHva handler den om?
Åh. Så dumtPga ørene mine
Hørtes ikke ut som noe for meg hellerMye action, noe på en stor båt, mye skyting.. er egentlig ikke helt min stil. Bv disraherer meg så har ikke fått med meg så mye
Jupp er i grunn detÅh. Så dumt![]()
Nei. Action er greit, men dette ble ikke heelt min stilHørtes ikke ut som noe for meg heller
Takk for detFlink du er![]()
veldig braGod kveld. Har du det bra?![]()
Så deiligSå bra da
Har vært på shopping
4 par pluss en til og en hund. Ikke noe stress egentlig. Men det blir litt mye så sent når ho egentlig bruker å ligge i senga.Lurt å trekke seg litt vekkblir ofte mye med mange folk og lite barn. Er dere mange der?
Aldri hørt om.Et vi kjøpte for litt siden
Bezzerwisser detektiv quiz ens
Joda. Fått mannen endelig hjem såveldig bradu da ?
Så deilig![]()
Ah. Ser at det blir litt mye da. Husker i jula da vi var hos svigers. Ble veldig mye for vår lille da hun ikke var vant med det4 par pluss en til og en hund. Ikke noe stress egentlig. Men det blir litt mye så sent når ho egentlig bruker å ligge i senga.
Er ikke så glad i actionNei. Action er greit, men dette ble ikke heelt min stil
Yes yes moro detveldig bradu da ?
Så deilig![]()
Skal løse forskjellige oppgaver så gå i mål og se om man har svart rettAldri hørt om.
Hva er oppgaven?
Hvilke filmer liker du?Er ikke så glad i action
Da er vi på samme side filmmessig.Drama
Komedie
Romantikk