Ja det vil jeg troJa, han syns jo deter nok enda mer stas i morgen når han ikke er så sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg troJa, han syns jo deter nok enda mer stas i morgen når han ikke er så sliten
Operasjon er ikke så ille men skjønner maniske vil om man ikke må.Har vært det.
Men jeg er veldig glad dersom hun slipper operasjon, og det har til nå sett ut som om det skulle ordne seg selv.
Så har vi språket hennes, jeg ser med skremsel på at det bare er litt over et år til hun begynner på skolen.
Hun bør bli bedre på å snakke til det
Nei, lønner seg med medisin kjaptJa det er bra igjen![]()
Får sjelden hodepinen hvis jeg er rask nok til å ta tablett heldigvis![]()
ikke jeg heller.. barn er jo ikke akkurat "leketøy" man bare kan legge fra seg når man vil for så å hente dem igjen når man vilSkjønner meg ikke på sånne folk
Grattis med tannebissJippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.
Men den kom visst nede den tredje også![]()
Så flott alt var braDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()
Nei det fungerer heldigvis ikke sånnikke jeg heller.. barn er jo ikke akkurat "leketøy" man bare kan legge fra seg når man vil for så å hente dem igjen når man vil
leke hus...
Jippi, så deilig!!Mannen er hjemme,tuppa er i 700![]()
nope.. men mannen har... stakkarsFikk du hvilt deg litt?

nei.. skjønner bare ikke hvordan noen kan forlate barna sine på den måtenNei det fungerer heldigvis ikke sånn
regner med det. Det kom en veivesen bil å hentet det i ettermiddag. hun hørtes ikke overrasket ut hun jeg snakket med på telefonen. Så de hadde kanskje fått en "heads up"Uff davar nok det de lette etter...
God helg til deg ogsåPå vei til bhgryddet gangen... Herregud så mye rot... Skal se gjennom klærne til N og ta vare på det beste resten selger/gir jeg bort
har ikke plass til alle klær ... Nå står understellet til lillebror i gangen så skal ta opp bagen i helgen
nydelig vognpynt på vei fra ei dame!
Gjenstår kjedeligste jobben. Brette sammen og legge bort klær... Må og flytte alt fra kommoden på soverommet. Vi skal lage det som rom til N og Theomen er og på jakt etter større sted rundt her vi bor nå
God helg![]()
jaja noen må jo det ogsåJepp, det holder jeg på med![]()
HahaMå le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen
Flaks vi har med bæreselen![]()
Grattis søte du!!60.000 innlegg![]()
Da må jeg henge i før du når meg igjen60.000 innlegg![]()
Ooh....hva da??Jeg har shoppa
Har du ikke oppvaskmaskin?Får vel gå å vaske opp..