Skravletråd februar!

Har vært det.
Men jeg er veldig glad dersom hun slipper operasjon, og det har til nå sett ut som om det skulle ordne seg selv.
Så har vi språket hennes, jeg ser med skremsel på at det bare er litt over et år til hun begynner på skolen.
Hun bør bli bedre på å snakke til det
Operasjon er ikke så ille men skjønner maniske vil om man ikke må.

Skjønner meg ikke på sånne folk
ikke jeg heller.. barn er jo ikke akkurat "leketøy" man bare kan legge fra seg når man vil for så å hente dem igjen når man vil
leke hus...

Fikk du hvilt deg litt?
nope.. men mannen har... stakkars o_O
Han presterte faktisk å si at siden han var syk.. da var det ille.. for han hadde høy smerteterskel...
ja ok.. Det har da for all del jeg også (som ikke kjenner smerte når jeg har indre blødninger og buken full av blod).
men jeg kan da ikke legge meg ned å dø for det.. Noen må jo ta barna :mad::mad:

bahh... utblåsning!:shifty:

På vei til bhg :) ryddet gangen... Herregud så mye rot... Skal se gjennom klærne til N og ta vare på det beste resten selger/gir jeg bort :) har ikke plass til alle klær ... Nå står understellet til lillebror i gangen så skal ta opp bagen i helgen :D nydelig vognpynt på vei fra ei dame!

Gjenstår kjedeligste jobben. Brette sammen og legge bort klær... Må og flytte alt fra kommoden på soverommet. Vi skal lage det som rom til N og Theo :) men er og på jakt etter større sted rundt her vi bor nå

God helg :)
God helg til deg også:D
Høres ut som om du har nok å gjøre:P

Må le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen :p
Flaks vi har med bæreselen :)
Haha:P fort gjort!
Fikk du shoppet noe?:)

Back
Topp