men kos på morgenen når jeg faktisk er våken. Da er sparkingen greiHe he ja det vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men kos på morgenen når jeg faktisk er våken. Da er sparkingen greiHe he ja det vil jeg tro
De vet hun gjør detTror de hun hører dårlig?
Så herlig daMannen er hjemme,tuppa er i 700![]()
Ha ha ja det var flaksMå le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen
Flaks vi har med bæreselen![]()
He he skjønner igrunn detmen kos på morgenen når jeg faktisk er våken. Da er sparkingen greimen ikke midt på natta
![]()
Men det gjøres ikke noe med det?De vet hun gjør det
Det har vaka rundt -10 . Er meldt mildere i morra.Hvor kaldt er det ?
Ikke så ille det daDet har vaka rundt -10 . Er meldt mildere i morra.
Det ble kanskje skrevet i hui og hast.Hun plages ikke.
Hører bare ikke så godt
Hehe, her er 16 åringen helt i 100 over å ha vinterferie og rik med seg tuppa på aketur, frivilligJaanot a minute too soon heller
frøkna driver med snaart il vannvidd
![]()
Takk snuppa ♡Jippiiii. Kos dere fine familien ♡♡
Godt å høreSånn nesten helt frisk ja.
Har vært stille fra meg også pga jobbGod morgenblir stille fra meg i dag, skal på jobb
![]()
Ho er litt neseforkjøla så pappaen er litt redd ho skal bli værre. Ville du hatt spedbarn ute i så lave temperaturer ? Har aldri gjort dette før så vet ikke hvor mye de tåler.Ikke så ille det da
He he det er nok koselig for pappaJa, hun har munn diaré
Pappa ditt pappa datt.
Jeg har shoppaJobbe og kose sofa
Du gjort da?
Hvor gammel er hun igjen?Ho er litt neseforkjøla så pappaen er litt redd ho skal bli værre. Ville du hatt spedbarn ute i så lave temperaturer ? Har aldri gjort dette før så vet ikke hvor mye de tåler.