Oh så spennendeFerdig på jobb, nå er det sengen som frister. Oul i morgen. Spent
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh så spennendeFerdig på jobb, nå er det sengen som frister. Oul i morgen. Spent
Da håper vi han leker så mye at han rett og slett sovner på minuttetJa glad for det. Idag skal han til foreldrene mine mens vi er på oul. Så skal vi møte en venninne med datteren hennes etter jobb for henne slik de får leke litt. Håper han er trøtt og sliten i kveld
Ha ha ja ok så sier vi det daNeida, bare realistisk![]()
Sånn nesten helt frisk ja.Er foten hans helt frisk igjen?![]()
Å ble natta så ille?Takk takk. Glad jeg la meg tidlig
Å ja helg er så deilig; )Jepp, det blir deilig![]()
God morgenGod morgen... er noe sulten. Men for gi mat til poden
Håper du får en fin dag på jobbGod morgenblir stille fra meg i dag, skal på jobb
![]()
Våken stortsett hele. Sov godt til 23. Så hyla hun plutselig ut. Trolig mareritt. Så måtte ta henne i mi seng. Og ble sparka hele nattaÅ ble natta så ille?
Tusen takkLykke til![]()
Tusen takkOh så spennende
Lykke til![]()
Her er det oul, besøke foreldrene mine og besøke en venninne og datteren hennes. Og gubben jobber i kveld. Du da?Hva er planene for dagen?
Det er ikke lenge tilTusen takk. 2 timer og 45 min til jeg har time
![]()
Uff da, ikke godt å bli sparketVåken stortsett hele. Sov godt til 23. Så hyla hun plutselig ut. Trolig mareritt. Så måtte ta henne i mi seng. Og ble sparka hele natta
nei ikke jeg heller... verste var at hun kom tilbake 3 år senere å ville ha full foreldrerett..Skjønner ikke at man gjør sånt jeg
Ja nå vil jeg at vi snart er friske igjen.
Jeg var syk hele forrige uke, og er sykmeldt denne uka fordi jeg fortsatt ikke er helt frisk. Samboer kom hjem fredag og var syk, lå med 40 i feber hele helga. Var på jobb igjen i går.
Søndag ble frøkna syk, og har vært hjemme hele denne uka.
Bare storebror som har vært frisk ;-)
Så hele denne uka, som jeg skulle bruke på å hente meg inn igjen på har gått i vasken
Men heldigvis har formen steget hos meg og ;-)
Foreldremøtet var interessant ;-)
har ikke bestilt noen ennå.. Men venter på svar ang en Danu .Har du bestilt nå ?
Vi ha ren close caboo for fortsatt er i bruk.. tricot selen min er ikke brukbar lenger.Jeg har mobywrap etter N og jeg elsket dethun ble jo for stor for det
![]()
delvis.. Venter på ett svar fra selger.Har du bestilt?