Får du mannen hjem i helgen?Jeg har lagt meg i sengen. I morgen tidlig er det pån igjen med banking. Også skal jeg hente mannen!! Hurra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du mannen hjem i helgen?Jeg har lagt meg i sengen. I morgen tidlig er det pån igjen med banking. Også skal jeg hente mannen!! Hurra![]()
Tusen takk❤. Sendte gubben ut med han mens jeg var på jobb. Da sovnet han visst ganske kjapt i kveldKan ikke annet enn å sende deg en varm og god klem! For jeg føler virkelig med deg!! Det vet du. Vi har en relativ lik unge..
Masse lykke tilFerdig på jobb, nå er det sengen som frister. Oul i morgen. Spent
Neida, bare realistiskMorsom du er da
Nei det er det ikkeEr ikke så mye i den som kaffe![]()
Er foten hans helt frisk igjen?Gått en tur
Vært på trening med kb
Jepp, det blir deiligSnart helg på deg da
Ja, de pådrar seg dessverre mye bassillerJahun har blitt forskjølet igjen så sover urolig men ... Sånn er bhg
![]()
Herlig lukt daTakkdet lukter en blanding av fersk treverk og grønnsåpe på stua mi nå
)
Godt han sovner kjapt ♡Tusen takk❤. Sendte gubben ut med han mens jeg var på jobb. Da sovnet han visst ganske kjapt i kveld![]()
Ja glad for detGodt han sovner kjapt ♡
Lykke tilFerdig på jobb, nå er det sengen som frister. Oul i morgen. Spent
Her har jeg ligger inatt å blitt sparka over hele kroppen av frøknaHuff ikke gøy det derkjenner til den ... Mi lærte først å sove om natta nå for noen uker siden
![]()
Takk takk. Glad jeg la meg tidligGod natt og sov godt
Det ble den ikke. Men takk♡Natta snuppa ♡
Håper natten blir rolig
Har du bestilt nå ?Hva skulle jeg gjort uten bæresjal lurer jeg på noen ganger. Gleder med til å få vevd sjal![]()
YEY det blir fintJeg har lagt meg i sengen. I morgen tidlig er det pån igjen med banking. Også skal jeg hente mannen!! Hurra![]()
Den ble hvertfall mye bedreNatta flotte deg
Håper denne natten blir bra