Det håper jeg ogsåJo takk.
Håper vi snart er i tipp topp stand igjen begge to ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåJo takk.
Håper vi snart er i tipp topp stand igjen begge to ;-)
Kos deg med besøkGOOOOOOOOD torsdag jenter!
hva skjer i dag da?
Jeg har kjørt "Elsa" til barnehagen der vi møtte ca 10 Elsa til.. Yepp karneval. Å guuud som hun har gledet seg
Snart får jeg besøk av Hopemor så da blir det vel liv i heimen...
skulle ha støvsugd før hun kommer også![]()
Takk for detHøres ut som du fortjener å ta helg
Hehetakk takk![]()
Ja det var jo neste helt rart![]()
Vi ble møtt av en damesupermann vi da.. Å nei.. hun hadde ikke supergirl kostyme..
Hun hadde supermann med muskler og det hele![]()
Godt å høre du er bedre form, synd å høre resten har blitt dårligHuff så slitsomt :-o
Joda, formen er stigende.
Men samboer ble syk på fredag, og sov hele helga. Frøkna ble syk søndag, og er hjemme fortsatt. Begge lå med 40 i feber liksom :-o
Samboer var på jobb igjen i går, frøkna var feberfri i går men hoster fælt. Hjelper ikke at hun har astma heller.
Jeg er sykmeldt ut denne uka, og har kort uke neste uke fordi jeg skal ha litt vinterferie også. ;-) Kjenner det er godt med disse ekstra dagene, får hentet meg inn igjen.
Håper du har en fin dag på jobb da,,til tross for lite søvnTakk for detdet synes jeg også
Ja det setter seg jo så hardt... Og jeg har jo også slitt med pusten denne sykdomsrunden.Godt å høre du er bedre form, synd å høre resten har blitt dårligvet alt om når astma barn er dårlig :/
Jeg er vant til at han er vekk, så et går fint så lenge han er innom i ny og ne så vi husker hvordan han der ut![]()
Han jobber mye nå før vi skal ha barn nr 2, for han håper å være mer hjemme med baby denne gang enn forrige![]()
Huff, det er fælt når de små er sykeJa det setter seg jo så hardt... Og jeg har jo også slitt med pusten denne sykdomsrunden.
Piper når hun hoster :-o
Ja da skjønner jeg at han jobber en del nå ;-)
Ja det er det.Huff, det er fælt når de små er syke![]()
Det må jo være noe som plager ham?Skulle prøve å ta meg en god varm dusj mens mini lå på badegulvet. Pleier å gå strålende sa mini liker å herje rundt der imens. Men snakk om ufordragelig unge du. Sutret idet vi gikk på badet og satte i å hylgråte da jeg gikk i dusjen. Fikk en dusj på 2 min med en hylende unge utenfor som hylte til jeg var ferdig kledd. Nå er lei så lei av en unge som sutrer, gråter og er umulig fra vi står opp til han legger seg
Det er han behandlet for og den er fin nå ifølge kiropraktor. Skal til ØNH i april for sjekk av ørene. Men ifølge fastlegen har han ikke væske i ørene som trenger drenDet må jo være noe som plager ham?
Vondt i nakke, rygg?
Såbra!Han samler opp til avspasering javi har blitt enige om at det er bedre han har mer fri etter vi har blitt 2 barns foreldre,så det roer seg nok litt ned etter sommeren, håper jeg
Med det har vært ekstremt nå i begynnelsen av året,pleier ikke å så ille![]()
Kan ikke annet enn å sende deg en varm og god klem! For jeg føler virkelig med deg!! Det vet du. Vi har en relativ lik unge..Skulle prøve å ta meg en god varm dusj mens mini lå på badegulvet. Pleier å gå strålende sa mini liker å herje rundt der imens. Men snakk om ufordragelig unge du. Sutret idet vi gikk på badet og satte i å hylgråte da jeg gikk i dusjen. Fikk en dusj på 2 min med en hylende unge utenfor som hylte til jeg var ferdig kledd. Nå er lei så lei av en unge som sutrer, gråter og er umulig fra vi står opp til han legger seg
Sovet for mye ?Gud så trøtt man skulle være dahatt to powernaper å greier.
Så deilig ♡ Viktig å være bevisst på det også, og være takknemligFått nye gardiner i hus av mamma. Pappa har vært og fiksa masse i huset her. Og lille fikk seg leke på lekebutikken ab bestefar da vi var på sentertur. Så deilig å ha folk rundt seg som bryr seg![]()
Hei på deg! Alt bra?God dag jenter![]()