Sover mye hørtes ut som fin planSove mye!!
Kose med de to minste....mannen tar med seg eldste til svigers for vinterferienhan kommer hjem igjen da, ikke guttungen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover mye hørtes ut som fin planSove mye!!
Kose med de to minste....mannen tar med seg eldste til svigers for vinterferienhan kommer hjem igjen da, ikke guttungen
![]()
Tidlig i seng duJeg er i seng allerede jeg
Jobb, innom en annen jobb å skrive under på noe papirer , hjem til tomt husPlaner for i morgen?
Glemte de selvfølgelig hjemme. Tenkte på å ta med en bamse eller no. Men hun har liksom aldri hatt behovet før det heller.Huff. . Har dere noen leker i vogna?
Ja. Flytta i hus sist fredag. Sov her fra søndagsnattaHar dere flyttet? Siden du pakker ut?!![]()
Var opp kl 05:30 i morges etter en alt for kort nattTidlig i seng du
Oh det var tidligVar opp kl 05:30 i morges etter en alt for kort natt
Trilletur. Ellers inget. Enn du?Planer for i morgen?
Måtte nå et flyOh det var tidlig
Høres ut som ei koselig helgFredaf skal jeg på Norwegian outlet med ei venninne så turn med kb
Så blir det muligens noe venninne besøk i løpet av helga
Ellers bare kos med familien
Håper på detHåper den blir bra
Ja håper på detHøres ut som ei koselig helg![]()
Så da er det nok en time til jeg legger meg for å soveÅåå nå starter jo boligjakten også
Da kan du vel ikke legge degÅåå nå starter jo boligjakten også
Er du på reise igjen?Måtte nå et fly
Kommer meg jo aldri i seng...Da kan du vel ikke legge deg![]()
Her håper jeg gubben tar jenta så jeg får sove ut litt. Vært noen altfor tidligere morgener med ei frøken som jamrer store deler av dagenJa håper på det![]()
Er i Tromsø, så jaEr du på reise igjen?