He he skal du se du også?Så da er det nok en time til jeg legger meg for å sove![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he skal du se du også?Så da er det nok en time til jeg legger meg for å sove![]()
Er du bortreist ?Først møte hele dagen og så reise hjem
Får håpe han gjør det daHer håper jeg gubben tar jenta så jeg får sove ut litt. Vært noen altfor tidligere morgener med ei frøken som jamrer store deler av dagen
Er på forretningsreise til TromsøEr du bortreist ?
Åå hurra for detMå jo juble litt for at jenta mi satte seg opp på rumpa for første gang idag♡♡
Hvor gjemmer du gutta?Jobb, innom en annen jobb å skrive under på noe papirer , hjem til tomt hus
Sliter med det samme. Nå er søster og gubben hennes her i kjellern for å fikse vaskemaskinen min.Kommer meg jo aldri i seng...
Hjemi morgen?Er i Tromsø, så ja
Det blir vel mer og mer spennende tenker jegGlemte de selvfølgelig hjemme. Tenkte på å ta med en bamse eller no. Men hun har liksom aldri hatt behovet før det heller.
Er den ødelagt?Sliter med det samme. Nå er søster og gubben hennes her i kjellern for å fikse vaskemaskinen min.
Håper det. han sa han skulle, så får se. Han har jo vært en uke og litt til fritt barnemessig såFår håpe han gjør det da
De er i Drammen, kengubarnet skal på kontroll.Hvor gjemmer du gutta?
Blir stor plutselig frøkna miÅå hurra for det![]()
Jepp, bare en natt borte.Hjemi morgen?
Ikke noe spes. Rydde og prøve å vaske litt. Mannen kommer hjem tidlig på fredag.Trilletur. Ellers inget. Enn du?
Da bør han gjøre dt jaHåper det. han sa han skulle, så får se. Han har jo vært en uke og litt til fritt barnemessig så![]()
Nei. Bare inntaket til vannkrana til ikke passer. Så de prøver å finne noe som passer.Er den ødelagt?
Åh. Så bra mannen kommer hjem daIkke noe spes. Rydde og prøve å vaske litt. Mannen kommer hjem tidlig på fredag.![]()
Så finkMå jo juble litt for at jenta mi satte seg opp på rumpa for første gang idag♡♡