What?!Ha ha nei takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What?!Ha ha nei takk![]()
Bare helt vanlig Panna Cotta, ikke så veldig spennende.Velkommen etter søta
Hva slags dessert har du laget??
Greit å få mannen unna ja![]()
Han sa det han så da vet de detGodt å høre
Klarte mannen å holde på hemmeligheten da?![]()
Jeg har da snakket til hamDu får snakke til mannen.
Jeg ble ordentlig lei meg siden vi gjør så mye ut av farsdagen, og en hormonell Musemor sa ganske klart i fra i fjor.
Så ble han lei seg og skulle til å bestille noe på nett for å rette opp feilen.
Jeg ba han la være, en "gave" man får på det grunnlaget er ikke verdt noe.
Så ryddet han kjøkkenet og jeg stuen og vi er ferdig med det, orker ikke å ødelegge dagen med å gå rundt og være trist og lei
Nei da er det nok best å la væreTakk ♡
Nei, eller jo men nei![]()
Snekkerne er dårlig på å rydde opp etter seg (mannen skal gjøre det) , så jeg vil ikke at hun skal skade seg![]()
Noen dager er bare sånn, man er ingen dårlig mamma likevel♡
Nei da, er kanskje ikke det men føler meg ikke helt super i dag. Tar oss en tur til svigermor i allefall![]()
Så flinke dere erDa har jeg og mini gått tur i ca 1 time. Må benytte oss av finværet når vi har det
![]()
Det er det sikkert; )What?!er jo sååå nydelig her!!
Takk kjente jeg måtte bevege meg litt og prøve å bedre kondisjonen littSå flinke dere er![]()
JaSå kos med gave fra lille nurket
Hva er det dere er opptatt med i dag?
Er ikke min favoritting, men må gjøresKos dere med utpakking![]()
Ååja.Neida, igrunn ikke spesielt viktig, men hun syns han burde være med meg![]()
Har bodd 3,5 år i Asia, 3 forskjellige land![]()
Gaver laget selv og med kjærlighet er de beste♡♡Jaaa blir så glad av sånt jeg. Skikkelig rørt av det som sto i kortet
Det er du da virkelig ikke søte deg ♡♡Ute skinner sola, inne er tuppa utålmodig og jeg har et vondt bekken og er forkjøla. Hurra, burde ta med med tuppa ut men jeg veit ikke om jeg klarer å henge på henne :/ føler meg som ei skikkelig dårlig mor...
Skal ut snart vi ogsåTakk kjente jeg måtte bevege meg litt og prøve å bedre kondisjonen litt![]()
Ja jeg er så enigGaver laget selv og med kjærlighet er de beste♡♡
Gleder meg til mi lager ting i bhg og såntJa jeg er så enig![]()
Godt å komme seg litt utSkal ut snart vi også
Er så vidt jeg tørOi, det hadde jeg aldri tatt sjansen på![]()