Godt med litt solHerlig!her er det litt sol mellom skyene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med litt solHerlig!her er det litt sol mellom skyene
Mulig læreren som var der i går er borte i dag men merkelig om hun da ikke har skrevet permisjon begge dagene på hanDet syns jeg også er merkelig av lærer.
jeg synes det er alt for mye fokus på utseende i en alt for ung alder.Ja det er helt sant!
Alt for mange unger går å føler at de er tykke, uansett om de veier litt mer enn "normalen" eller mindre for den saks skyld. Så er det helt feil at de skal føle at de ikke er bra nok som de er..
det skal viSå koseligkos dere masse
Mhm men får sende en mail til så det hvertfall blir registrert som permisjon
Mhm ellers står det jo fravær og det er jo ikke riktigJa det kan være en fordel![]()
Det er kjedelig:-/. Her har det bare vart ett par dager først med hoste spesielt på natt og i går kveld kom feberen også. Og ser ut som løs mage også som har vært en god uke men mistenker det kan være disse berømte tannbleiene da det ser ut til at noen tenner til er på vei til å bryte ut snart (håper jeg).Satser på at det bare er forbigående hos megog at barna blir rast friske, søndag har hun holdt på i ei uke, uten å bli ordentlig syk.. irriterende. :/
jeg synes det er alt for mye fokus på utseende i en alt for ung alder.
Prøver å styre Vesla unna det så godt jeg kan. Heldigvis er hun fortsatt mer interessert i de klærne hun liker selv.
Busker er jeg veldig kritisk til. Slimfit-bukser er upraktiske og ikke fornuftig på småjenter.Ja det er det, her styrer jeg en del spesielt på bukser. Men det er fordi hun ofte ikke passer i de buksene hun helst vil ha og da blir de ubehagelige så hun bruker de ikke.
Den diskusjonen har jeg nettopp hatt her inne men for noen er slim fot bukser helt perfekt og null problem å leke iBusker er jeg veldig kritisk til. Slimfit-bukser er upraktiske og ikke fornuftig på småjenter.
Da jeg jobbet i barnehage hadde vi en liten gutt på 2 år som alltid hadde trange bukser på seg hver dag.
Det varte i 1 time før vi måtte ta dem av. Han klare jo ikke leke i dem. Så han gikk i strømpebuksa hele dagen.
Vi sa i fra til foreldrene hele tiden. Men ingenting skjedde.
Busker er jeg veldig kritisk til. Slimfit-bukser er upraktiske og ikke fornuftig på småjenter.
Da jeg jobbet i barnehage hadde vi en liten gutt på 2 år som alltid hadde trange bukser på seg hver dag.
Det varte i 1 time før vi måtte ta dem av. Han klare jo ikke leke i dem. Så han gikk i strømpebuksa hele dagen.
Vi sa i fra til foreldrene hele tiden. Men ingenting skjedde.
Ja, det er godtGodt med litt sol
Hva er galt med din bil?Klarte ikke å stå opp 7 i dag da mannen skulle ha meg opp så da må jeg kjøre min egen bil .
huff. er så slitsomt når de små ikke sover. Håper hun sover litt snart daLille J vil vist ikke sove idag hellersovet en halvtime siden 6:45
Håper hun sover litt i vogna etterpå når jeg skal ut.
Herligdet skal viBlir pizza, taco og film på kveldene
Er blitt en tradisjon for oss
![]()
da har ikke de jobbet med barn, for å si det sånn..Den diskusjonen har jeg nettopp hatt her inne men for noen er slim fot bukser helt perfekt og null problem å leke i
Hurra om det er tennerDet er kjedelig:-/. Her har det bare vart ett par dager først med hoste spesielt på natt og i går kveld kom feberen også. Og ser ut som løs mage også som har vært en god uke men mistenker det kan være disse berømte tannbleiene da det ser ut til at noen tenner til er på vei til å bryte ut snart (håper jeg).