Skravletråd februar!

Klarte ikke å stå opp 7 i dag da mannen skulle ha meg opp så da må jeg kjøre min egen bil .

Ja det er helt sant!
Alt for mange unger går å føler at de er tykke, uansett om de veier litt mer enn "normalen" eller mindre for den saks skyld. Så er det helt feil at de skal føle at de ikke er bra nok som de er..
jeg synes det er alt for mye fokus på utseende i en alt for ung alder.
Prøver å styre Vesla unna det så godt jeg kan. Heldigvis er hun fortsatt mer interessert i de klærne hun liker selv.

Satser på at det bare er forbigående hos meg :) og at barna blir rast friske, søndag har hun holdt på i ei uke, uten å bli ordentlig syk.. irriterende. :/
Det er kjedelig:-/. Her har det bare vart ett par dager først med hoste spesielt på natt og i går kveld kom feberen også. Og ser ut som løs mage også som har vært en god uke men mistenker det kan være disse berømte tannbleiene da det ser ut til at noen tenner til er på vei til å bryte ut snart (håper jeg).

jeg synes det er alt for mye fokus på utseende i en alt for ung alder.
Prøver å styre Vesla unna det så godt jeg kan. Heldigvis er hun fortsatt mer interessert i de klærne hun liker selv.

Ja det er det, her styrer jeg en del spesielt på bukser. Men det er fordi hun ofte ikke passer i de buksene hun helst vil ha og da blir de ubehagelige så hun bruker de ikke.

Ja det er det, her styrer jeg en del spesielt på bukser. Men det er fordi hun ofte ikke passer i de buksene hun helst vil ha og da blir de ubehagelige så hun bruker de ikke.
Busker er jeg veldig kritisk til. Slimfit-bukser er upraktiske og ikke fornuftig på småjenter.

Da jeg jobbet i barnehage hadde vi en liten gutt på 2 år som alltid hadde trange bukser på seg hver dag.
Det varte i 1 time før vi måtte ta dem av. Han klare jo ikke leke i dem. Så han gikk i strømpebuksa hele dagen.
Vi sa i fra til foreldrene hele tiden. Men ingenting skjedde.

Lille J vil vist ikke sove idag heller :o sovet en halvtime siden 6:45 :o

Håper hun sover litt i vogna etterpå når jeg skal ut.

Nei en halv kopp gløgg rakk jeg før han våknet så da får vi fortsette å vaske :)

Busker er jeg veldig kritisk til. Slimfit-bukser er upraktiske og ikke fornuftig på småjenter.

Da jeg jobbet i barnehage hadde vi en liten gutt på 2 år som alltid hadde trange bukser på seg hver dag.
Det varte i 1 time før vi måtte ta dem av. Han klare jo ikke leke i dem. Så han gikk i strømpebuksa hele dagen.
Den diskusjonen har jeg nettopp hatt her inne men for noen er slim fot bukser helt perfekt og null problem å leke i

Her går hu nesten bare i slim fit bukser, eneste som ikke blir stort og ubehagelig for henne. Ellers går det i trenings bukser og heldress..

Det er kjedelig:-/. Her har det bare vart ett par dager først med hoste spesielt på natt og i går kveld kom feberen også. Og ser ut som løs mage også som har vært en god uke men mistenker det kan være disse berømte tannbleiene da det ser ut til at noen tenner til er på vei til å bryte ut snart (håper jeg).
Hurra om det er tenner :D

Back
Topp