Her så sover J ogsåNei nå sover endelig lillebror så da må jeg få gjort noe her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her så sover J ogsåNei nå sover endelig lillebror så da må jeg få gjort noe her!
Her så sover J ogsåda kan jeg endelig spise frokost
![]()
Ja synes det var superbra å stille opp kl 9 en lørdagsmorgenDet er jo veldig bra at de tar seg tid til å gjøre såntdet er tommel opp for fotballgutta
![]()
Skal du vaske opp?Nei nå sover endelig lillebror så da må jeg få gjort noe her!
hadde jo sikkert hvert bra for ham.Ja men tviler men vi får se
Han er heldigvis ikke av de som er hardest rammet så kurset er ikke superviktig sånn sett.hadde jo sikkert hvert bra for ham.Hva skal kurset bestå i denne gangen?
Ok. Så da er det ikke ett "kjempetap" om han ikke drar på en måteHan er heldigvis ikke av de som er hardest rammet så kurset er ikke superviktig sånn sett.
Vet ikke helt ,var noe prosjektgreier
Det er det ikke. Men er fint om han er med også daOk. Så da er det ikke ett "kjempetap" om han ikke drar på en måte
Men dere finner sikkert ut av det.![]()
Lykke til med detÆææ, skal til optiker og ta synstest idag!![]()
ja. alt av info han kan få er vel braDet er det ikke. Men er fint om han er med også da
Ooj. Var du så vanskelig da?Hehemamma vurderte å kaste meg ut vinduet sa hun
![]()
![]()
Haha, enig på den siste. Evt om jeg hadde fått tilbud om å legge meg på gjesterommet. "Kos deg" og så hadde jeg gladelig drattMin samboer vil ikke på sofaenhaha spør flere ganger "hvis du vil kan du legge deg der" neida sier han
hadde jeg fått det tilbudet hadde jeg tatt dyne og pute under armen og bare "C'ya"
![]()
Haha. Hva studerte du?så santmine gamle skolebøker ligger i kjelleren hos pappa
![]()
Håper dere får noe etterhvert da. Kjedeligq med glatt og isNei ser dårlig ut for snø
Lykke tilÆææ, skal til optiker og ta synstest idag!![]()
1 år på NMH (markedsføring) men det ble for "tørt" for meg. Så jeg tok Treider og reiselivskoordinator.Haha. Hva studerte du?![]()