nei det er sant.Mhm jeg vet . Men kan ikke tvinge han akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei det er sant.Mhm jeg vet . Men kan ikke tvinge han akkurat
Makan!
Ja de er en super gjeng der så det blir nok bra
Jepp. Men får høre med han når han kommer hjem.nei det er sant.Han må nesten velge selv.
Ja er helt supert.Uff ja må skjerpe meg litt
Det er jo kjempe bra, det er jo så fine ting for barna å være med på også![]()
Ja er helt supert.
Ekstra stas når Vålerengaspillerne kommer og hilser på
Kan du sende meg en pm med nick?Skal ikke peke finger og si for sikkert. Har bare lagt merke til enkelte som virker som se liker å provosere frem amper stemning.
ja, det er jo litt annerledes. Men det kan jo hende at han vil daJepp. Men får høre med han når han kommer hjem.
I fjor var det jo 5 gutter og ei jente men da var foreldrene med så da kunne de gjøre litt annet
Nå skal de jo være sammen hele tiden
Det kan jeg godt.Kan du sende meg en pm med nick?
Ja, alt er bedre enn å ikke ha timeja det er litt lenge til. Men de hadde ikke noe ledig før da dessverreMen vi har ihvertfall FÅTT time!
Å det er jubelverdig
Håper tuppa ikke blir verre da. God bedring til frøkna.
Er det vanlig kontroll i dag ho JM eller?
HeheMulig jeg og var detmamma.sa hun fikk noen grå hår av meg
![]()
God bedring ♡God dag!
Jeg er blitt syk :-o
Feber og greier, har ikke hatt feber på.flere år, og er knapt syk i utgangspunktet, så dette er uvant :-o
Sår hals, skikkelig tett og sår i brystet og hoster fælt. Dundrende hodepine også.
Nå skal jeg sløve i sofaen i 6 timer før ungene må hentes igjen.
Tenker det,godt ha han hjemme uansett ♡He he det får være bra nok
Ja var så gøy når de laget pizza med to av spillerneJa det vil jeg tru er stas![]()
Ja men tviler men vi får seja, det er jo litt annerledes. Men det kan jo hende at han vil da![]()
Å ja det vil jeg tro det erTenker det,godt ha han hjemme uansett ♡
TreneHar dere noen spennende planer idag da?![]()
Ja var så gøy når de laget pizza med to av spillerne
hadde det jeg også. veldig deiligJa, alt er bedre enn å ikke ha time
Vanlig kontroll vettu, vi er så heldige å ha så god dekning her i kommunen at jeg har kontroll en gang i mnd![]()