Skravletråd februar!

Ja må ha blitt det, jeg ble bare slått i trynet av varmen når jeg gikk inn der, så tror jeg hun har sovet i ull klær i tillegg. Og Når hun er vant til å sove i 18 grader så er det jo veldig overgang
Høres ut som en veldig brå overgang ja. Vi hadde vår frøken sovende i ull. Men da var det kaldt i rommet og hun sov uten dyne.

Med 30 grader, ull og muligens dyne er det rart hun ikke fikk varmeutslett nesten

Om dere har kapital og mulighet og virkelig elsker stedet, kjør på. Såfremst banken er villig såklart.
VI elsker stedet. Det har hvert i familien siden det ble bygd. 2 mål tomt med masse frukttrær og bærbusker.
2.5 km til ALT, bhg, skole, idrettsanlegg, butikk osv.
Så det er egentlig bare banken det står på :) Å det er det vi jobber med nå.
Å vi kan sette sikkerhet i gården til pappa (som jeg eier 1/4 av) men vi må jo vite takst på den osv. :)
Det er liksom litt ting å fikse før vi vet at vi har pengene i boks.

Høres ut som en veldig brå overgang ja. Vi hadde vår frøken sovende i ull. Men da var det kaldt i rommet og hun sov uten dyne.

Med 30 grader, ull og muligens dyne er det rart hun ikke fikk varmeutslett nesten
Ja hun var jo varm når jeg hentet, jeg sa ifra da :) men hu sa bare at hu hadde aldri mindre enn 23 grader

God natt :) har ikke orket å skravle så mye idag, men får vel til å komme hit etter levering og frokost før jeg legger meg til å sove :) må innom helsestasjon å endre jm time. De har kuttet ut tlf noe så teit :p

Sove godt dere ❤️

God natt :) har ikke orket å skravle så mye idag, men får vel til å komme hit etter levering og frokost før jeg legger meg til å sove :) må innom helsestasjon å endre jm time. De har kuttet ut tlf noe så teit :p

Sove godt dere ❤️
Vi får ta skravlinga i morgen :D

god natt :)

Back
Topp