Næmmen, du bor jo nesten der?!![]()
Jeg vet, sist jeg var der så satt vi på brygga å spiste is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen, du bor jo nesten der?!![]()
ÅjaHar bare flyttet en gang selv, men har hjulpet flere i familien med tømming av hus.
Skjønner jeg godt...kjenner enkelte provoserer med![]()
ser den. Blir sånn her ogJa blir nok det i kveld ihvertfall om gubben får bestemme og holde på kontrollen
Åh. Jeg føler med degJa mye lenger nå![]()
Oooj! Så tidlig ute hun var :OMi var 8 mnd og 3 uker når hun gikheøe tiden. Begynte å reise seg ved bord og sånn når hun var 6 mnd![]()
Klart. Er jo popcorn materiale for enkeltrEr det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
Ja! Hub gikk fra kolikk,til å krabbe over natten omtrentOooj! Så tidlig ute hun var :O
Hvor lenge hadde hun kolikk?Ja! Hub gikk fra kolikk,til å krabbe over natten omtrent![]()
Hvor mye vil du ha?Jamen går det tregt med innleggene Mine denne mnd
Jippiii. Kos dereNå kom mannen hjem fra jobb ♡
De skulle vugge, tok tak i håndtaket på bilstolen mens jeg holder på
Jeg er den eneste som klarer å roe henne når hun skriker som værst. Så tok jeg bilstolen inn på ett annet rom. Ett normalt menneske forstår at man vil være alene da! Neida de kommer inn etter 5 min "går det bra eller"
Meeh stikk![]()
Veldig overtrøttTror jeg hadde sparka hardt et stedhaha.
Var hun overtrøtt eller noe siden det ble så skrik?
Men jeg skal nå 60 000Sier hun som ligger på topp...
Det er bra de beklaga seg daVeldig overtrøtt
Men de beklaget seg etterpå da
Hey hey jeg vant jo 1000kr på flakslodd. Det kaller jeg god søndag![]()
He he har funnet ut hvem som bare vil provoserevanligvis jeg også.. Men akkurat i dag ble jeg litt påvirket![]()
Hurra for detNå kom mannen hjem fra jobb ♡