Samme. 3.5 måned her. Lengste månedene i mitt liv..Ca 3 mnd, litt over , bare glad den ble ferdig jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme. 3.5 måned her. Lengste månedene i mitt liv..Ca 3 mnd, litt over , bare glad den ble ferdig jeg
Aha, lett å la seg provoserepå generelt forumet![]()
Såså det går brasååååååå.... hva skjer a?! trenger en avledning.. holder på å tippe over nå kjenner jeg..
Det er jo pokker meg NM i mas i dag!![]()
Er du sinna i dag?sååååååå.... hva skjer a?! trenger en avledning.. holder på å tippe over nå kjenner jeg..
Det er jo pokker meg NM i mas i dag!![]()
Det tror jeg du klarerSkal vel rekke det i løpet av mnd
En skikkelig spennende tid altsåHer skjer det jo over nattafredag tyda ingenting på krabbing. Lørdag var hun helt plutselig under sofabordet og rota
![]()
Må jo danse med mannenAbsolutt. Danser rundt på stua av glede, neida.
noen ganger jaAha, lett å la seg provosere![]()
Bør klare det jaDet tror jeg du klarer![]()
Det tror jeg på
Trene
Gå tur med naboen
Henge opp klær
Selvsagt er det noen av dem herEr det flere enn meg som tenker at noen er på forumet bare for å provosere frem reaksjoner hos folk på negativ måte?
Det er det. Forrige helg ble hun skikkelig bablete og. Har liksom en hel samtale med hele gjengen og babler i veiEn skikkelig spennende tid altså![]()
Haha, samme sier jegJamen går det tregt med innleggene Mine denne mnd
Det synes jeg dere burdeJeg vet, sist jeg var der så satt vi på brygga å spiste isnei må ta med lillebror og gå rund der når våren kommer
![]()
Kos deg med mannfolketNå kom mannen hjem fra jobb ♡
Satser på den blir detHørtes ut som en helt grei dag![]()
Det synes jeg dere burde
Er jo en nydelig plass!
Burde kommet meg dit jeg ogKommet meg oppi senga![]()
Såså det går bratrenger du å lufte deg ut her?
![]()
Er du sinna i dag?