Du er jo sykt aktiv?!Ha ha ha nei ikke akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo sykt aktiv?!Ha ha ha nei ikke akkurat
Har du også pco?Håper på det
Om jeg vil bli gravid så er det en posotiv ting å komme meg ned tol matchvektmed mitt pco-bilde
Tvinger .eg til å være detDu er jo sykt aktiv?!![]()
Det hadde jo vært deiligMannen håper hun sover hele natten igjennom nå![]()
Her inne??litt kanskje. Men når jeg kommer over kommentarer som tipper meg over kanten. Da blir jeg hissig
Vi ser ronja Røverdatter viDa sover mini og jeg har parkert i sofaen og prøver å se om det er noe å se på tv som er verdt å følge med på
Ting skjer i et voldsomt tempoTrodde vi hadde god til før vi måtte kjøpe peisgrind... tror jaggu meg jeg bare må kjøpe det nå![]()
Tar hun etter meg og gubben er hun løpende som 10mnd![]()
Det hørtes ut som luksusGubben ordner kveldsmat-bord til oss. Deilig å få ligge på sofaen mens han fikser![]()
Har har gubben akkurat grabbet kontrollen og ser ut til å ha funnet noe overlevelses-/naturprogram av ett eller annet slag:-/Vi ser ronja Røverdatter vi
på generelt forumetHer inne??eller andre steder?
Har på et program om de super rike på i bakgrunnen herHar har gubben akkurat grabbet kontrollen og ser ut til å ha funnet noe overlevelses-/naturprogram av ett eller annet slag:-/
Ikke hundre prosent fastslått, men meget mulig. Gyn undersøkelser tyder på det.Har du også pco?
Det blir det ofte når mannen bestemmer her ogsåHar har gubben akkurat grabbet kontrollen og ser ut til å ha funnet noe overlevelses-/naturprogram av ett eller annet slag:-/
Tenkte jeg skulle få med meg masterchef Australia senere i kveld, lurer på om ikke det kommer i kveldHar på et program om de super rike på i bakgrunnen her
Finner du noe på tven da?Da sover mini og jeg har parkert i sofaen og prøver å se om det er noe å se på tv som er verdt å følge med på
Sånn kunne min også gjort Oh sett påHar har gubben akkurat grabbet kontrollen og ser ut til å ha funnet noe overlevelses-/naturprogram av ett eller annet slag:-/
Nei, men gubben fant visst noeFinner du noe på tven da?
Her skjer det jo over nattaTing skjer i et voldsomt tempo
Min mellomste gikk da han var 10 mnd![]()
Ok heldig du daIkke hundre prosent fastslått, men meget mulig. Gyn undersøkelser tyder på det.
Ble gravid 5 mnd etter jeg kom ned i matchvekt. Prøvd i 3 år.