Føler meg flink ogsåSå flink du er!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg flink ogsåSå flink du er!![]()
Hm må erte deg litt da kjenner jegJeg kjenner at i dag er ikke dagen å komme på kant med meghahahaha
kjenner jeg blir fort irritert i dag.
du klarer ikke detHm må erte deg litt da kjenner jeg![]()
Ha ha fillern altsådu klarer ikke detfor deg vet jeg hvor jeg har
![]()
hehehe.. Det er bare det at det er ei jeg har irritert meg over en stund. Men jeg har latt det ligge.. Men i dag tippa tårnet litt kjente jeg.Ha ha fillern altså
Det skjønner jeg. Du trener jo skikkelig hardt synes jegFøler meg flink også![]()
En travel en. Men helt grei. Enn du?Har dere hatt en fin søndag?
Travel på en søndag? Glemt at det er hviledag?En travel en. Men helt grei. Enn du?![]()
Ikke mye hviledag når vi flytter om fem dager!Travel på en søndag? Glemt at det er hviledag?
Helt fin søndag her. Gruer meg til ny uke![]()
JaaIkke rart hun er sliten
Nesten 6 timerUff. Ble dere lenge på besøk?
Stolt av deg søtaMandag : 30 days shred level 1 +220 ganger løping og gåing går opp og ned trappa på 14 trinn
Tirsdag :skitur
Onsdag : liten gåtur + 30 days shred level 1
Torsdag: Gåtur
Fredag: 30 days shred level 2 + gåtur
Lørdag: Gåtur
Søndag: 30 days shred level 2
Fornøyd kjenner jeg!
He he har du sagt noe du ikke burde?hehehe.. Det er bare det at det er ei jeg har irritert meg over en stund. Men jeg har latt det ligge.. Men i dag tippa tårnet litt kjente jeg.
Flink du erGod kveldbarn er hentet (en stund siden altså ) klesvask er tatt, oppvask maskinen er på, middag er inntatt, bolledeigen er satt. Unge bader, og tar snart kvelden
Hva gjør dere fine damer ?
Takk for detDet skjønner jeg. Du trener jo skikkelig hardt synes jeg![]()
Oj 25 er lite daDen følelsen du får når du sorterer gamle klær og finner jeans fra rett før du ble gravid..
Størrelse 25 var akkurat blitt for stor og jeg ser på buksa og skjønner ikke hvordan i pokken jeg fikk plass i den!!
God kveldGod kveld jenter. hvordan har dagen hvert?
Jupp jupp skikkelig lat søndag føler jegHar dere hatt en fin søndag?