Skravletråd februar!

Mandag : 30 days shred level 1 +220 ganger løping og gåing går opp og ned trappa på 14 trinn
Tirsdag :skitur
Onsdag : liten gåtur + 30 days shred level 1
Torsdag: Gåtur
Fredag: 30 days shred level 2 + gåtur
Lørdag: Gåtur
Søndag: 30 days shred level 2

Fornøyd kjenner jeg!

Mandag : 30 days shred level 1 +220 ganger løping og gåing går opp og ned trappa på 14 trinn

Fornøyd kjenner jeg!
Det har du All grunn til :D

God kveld :) barn er hentet (en stund siden altså ) klesvask er tatt, oppvask maskinen er på, middag er inntatt, bolledeigen er satt. Unge bader, og tar snart kvelden :)

Hva gjør dere fine damer ?

God kveld :) barn er hentet (en stund siden altså ) klesvask er tatt, oppvask maskinen er på, middag er inntatt, bolledeigen er satt. Unge bader, og tar snart kvelden :)

Pizza og boller inntatt, blogg oppdatert.
Nå slapper jeg av før jeg skal sette igang en tørketrommel og ny maskin med klær.
Så må jeg pakke

Fornøyd kjenner jeg!
Flink du :D

Slapper av i sengen :) skal det resten av kvelden. Godt med boller. Hadde vi i stad på bursdag feiring og :)

Boller inntatt hos min bror, og ble der selvsagt mye lenger enn planlagt, som alltid. Så nå er det middag og legging av unger og mannen på trening, og så prøve å lande dato for dåpen til lillesøster så jeg kan ringe kirka i morgen og booke den. Valg av faddere må vi også snakke om

Back
Topp