Ikke når farmor og oldemor er i samme romBesøk er ikke for nybegynnere![]()
Så kom den skeptiske perioden midt oppi dette også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke når farmor og oldemor er i samme romBesøk er ikke for nybegynnere![]()
Kom inn fra en liten gåtur nå.God kveldbarn er hentet (en stund siden altså ) klesvask er tatt, oppvask maskinen er på, middag er inntatt, bolledeigen er satt. Unge bader, og tar snart kvelden
Hva gjør dere fine damer ?
Fin og roligGod kveld jenter. hvordan har dagen hvert?
hørtes deilig utFin og rolig
Ikke rart hun er slitenIkke når farmor og oldemor er i samme romkrangler om hvem som skal få holde J først
"nå er det min tur, nei jeg spurte først" osv osv.
Så kom den skeptiske perioden midt oppi dette også![]()
hørtes godt utgrei..er sliten.
passa meg bra med biffsnadder til middag i dag![]()
så spennendeJeg skal en snartur til Trondheim
Tok meg en liten gåtur også jeg. Nå blir det sofa resten av dagen
så flink du erKom inn fra en liten gåtur nå.
Det var ikke gærent nei!hørtes godt ut
så spennende
så flink du er![]()
Her ble det pizzaDet var ikke gærent nei!![]()
Ikke så veldig spennende, kommer bare til å se innsiden at er hotellrom og et møterom.hørtes godt ut
så spennende
så flink du er![]()
Samme som oss detHer ble det pizza![]()
Ja. Men nå hyler hun og syter om enn mer enn før. Går sikkert ikke fort nok frem for henneSikkert veldig artig for henne![]()
Ja. Hååer han blir leenge hjemme og jobberAbsoluttkryss også fingrene for at han har litt tid til å være hjemme da
![]()
Så flink du er!Har gjort det til nå men tenker det blir 4-5 ganger i uken etterhvert
Uff. Ble dere lenge på besøk?Oii oii så sliten man blir av å være på besøkstakkars lille J hun er jo helt utslitt
![]()
åja daså, Men er vel deilig å komme seg litt bort for det ?Ikke så veldig spennende, kommer bare til å se innsiden at er hotellrom og et møterom.
Er i jobbsammenheng.
Ja jeg så du hadde lagetSamme som oss det![]()
Dette har du all grunn til å være godt fornøyd med!Mandag : 30 days shred level 1 +220 ganger løping og gåing går opp og ned trappa på 14 trinn
Tirsdag :skitur
Onsdag : liten gåtur + 30 days shred level 1
Torsdag: Gåtur
Fredag: 30 days shred level 2 + gåtur
Lørdag: Gåtur
Søndag: 30 days shred level 2
Fornøyd kjenner jeg!
Det er det, men også litt slitsomt.åja daså, Men er vel deilig å komme seg litt bort for det ?
Ja jeg så du hadde lagetdet gjorde ikke vi da
![]()
God dagen! Den har vært lang!God kveld jenter. hvordan har dagen hvert?