Skravletråd februar!

Nok akkurat i dag, ja.

Neste uke havner ting i det minste på ulike dager.

Barselsgruppe på helsestsjonen mandag
Helsesøsterdelen av seksukerskontroll, med vaksine, tirsdag
Legetime for meg (etterkontroll etter fødsel) og lillesøster (kontroll etter vannkoppene/sykehusinnleggelsen) torsdag, vi fikk heldigvis en dobbelttime sånn at vi tar det i samme slengen)

I dag bare havnet alt på en gang

Litt bedre når det er fordelt utover uka da :) så greit at dere fikk dobbelttime sånn at det blir tatt samtidig da :)

Hoho klatrestativ faktisk :p jeg fungerer som pute, mannen er sparke pute :p

Våkner din like tidlig??
Gubben blir også sparkepute her. Han kommer fort bort og skal ligge i armkroken min mens han sparker i gubben. Og klatre på oss og da helst meg. Har i det siste våknet mellom 6.30 og 7 men har lenge våknet mellom 5.30 og 6

Gubben blir også sparkepute her. Han kommer fort bort og skal ligge i armkroken min mens han sparker i gubben. Og klatre på oss og da helst meg. Har i det siste våknet mellom 6.30 og 7 men har lenge våknet mellom 5.30 og 6
Samme som min det :p her så våkner hun når mannen drar på jobb :p 5-5:30 er litt tidlig for ho mor :p

Nei men uff da så mye det var hos dere nå da
ja det var voldsomt hvor lang den natta ble.
Oii 5 ganger :eek: du verden. Sikkelig våkenatt altså. Har løpt ett par ganger i natt mellom sengene for å dytte i smokken :p
Håper du får deg litt mere søvn da.
Er det tannutbrudd på knøtte? Siden du har vært oppe 5 ganger allerede?
jepp ei tann nede.. Måtte opp å hoppe kl 6 da han var våt nedeover hele ryggen..
det er bare vannaktig avføring i bleiene Vesla.
Hørtes slitsomt ut
er ganske redusert i dag kjenner jeg.
Lykke til om det blir ul :)
takk.. skal ringe legen nå.
Ja det er jo ikke noe som er verre enn å ikke kunne gjøre noe..
satser på at de nesten undersøkelsene bringer noe.

Samme som min det :p her så våkner hun når mannen drar på jobb :p 5-5:30 er litt tidlig for ho mor :p
Helt enig:-). Mini her også har noen få morninger hvor han våkner i 5 tiden. Aaaltfor tidlig men heldigvis klarer jeg å få han til å sovne igjen somregel

Sånn.. Da er det bare å vente på at legen ringer meg opp igjen.
Knøtte er så sliten at han ligger faktisk fortsatt og sover.
Nå skal jeg hente meg litt kaffe!

Takk♡ vi går bare begge og er surkletr, hoster og nyser. Fantastisk :p men synes mest synd i frøkna. Mi lille :(

Uff, det er fælt når de små er tette. Snuppa mi er også tett!! Får kjempe vondt av henne... Er så redd hun ikke skal få puste..

Bruker du sånn nesesuger på datteren din? Jeg har kun en sånn gammeldags en, men syns det fungerer så dårlig. Vurderer å kjøpe en sånn man må blåse i for å få ut snørra. Har du noen erfaring med de ?

Ble "divide and conquer" metoden igjen. Knøtte ligger i senga vår med pappa og Vesla ligger på sovesofaen i stua med meg. Eneste som funker hvis vi alle skal få oss litt søvn. Ellers så må jeg gå tur/retur Vesla sitt rom hele natta.
Håper du har fått det litt søvn i natt :)

Prøver å legge meg litt sammen med den altfor forkjølte frøkna mi♡
Huff, ikke noe gøy når de små er syke,spesielt når man ikke er i form selv ♡
Håper dere får en god dupp, og at dere raskt bli bedre :)

Sånn.. Da er det bare å vente på at legen ringer meg opp igjen.
Knøtte er så sliten at han ligger faktisk fortsatt og sover.
Nå skal jeg hente meg litt kaffe!
Håper dere får komme inn i dag!

Helt enig:-). Mini her også har noen få morninger hvor han våkner i 5 tiden. Aaaltfor tidlig men heldigvis klarer jeg å få han til å sovne igjen somregel
Hoho ja samma her. Det tar ca nøyaktig en time :D nå venter jeg på at hun skal sovne igjen ;)

Back
Topp