Du må nok oppdra han![]()
Ja må nok det, det har jo sklidd helt ut her :O Han skravler i munnen på andre, svarer ikke når han blir snakket til, griser med maten og skravler med munnen full av mat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må nok oppdra han![]()
Oj du må ta tak i det nåJa må nok det, det har jo sklidd helt ut her :O Han skravler i munnen på andre, svarer ikke når han blir snakket til, griser med maten og skravler med munnen full av mat!
:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jegHer har det vel snødd mer enn en halvmeter på to dager
God morgenGoood morgen!hurra for ny måned!
![]()
Oj du må ta tak i det nå![]()
Hun sover nå, men da får jo ikke jeg soveKjedelig :/ Håper du får litt når henne sover![]()
:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jeg![]()
Så var hun våken flere ganger i nattDet var da og en tid å sovne på:-O. Tenker det er noen trøtte øyne hos dere idag :-/
HeheHun sover nå, men da får jo ikke jeg soveså jeg kasta meg over oppvasken. Får nesten litt panikk om det er oppvaskbi vasken
haha.
God morgen
Sovet godt ?
He he etter ett år er det nok for sent; )Ja må vel det, må få han ferdig dressert før han blir 1 år ellers så er det vel ikke håp Hehe![]()
Hvor mange tok du ut?Da er tenna utegikk bra, men er bedøvd i huet å rævva. Men det værste er at jeg ikke kan snuse på 3 timer
![]()
Har somregel kjørelister på jobb ellers har jeg bil uansett fordi jeg har alarmlisten så slipper som regel regntøy der. Men hjemme er det greit med ett settJ da kan det være lurt med nytt. Mitt henger på jobb det, men burde vel hatt ett å ha hjemme også egentlig..
Så kjedeligNja.. Mini var mye våken inatt, så ble lite søvn :/ du da?
Tusen takk, KenguÅ masse lykke til på oul![]()
Tja, 7000-10000 pr døgn? 6-8000 er innenfor realistisk egentlig...Hva slags mål har vi hatt før?
He he etter ett år er det nok for sent; )