Skravletråd februar!

Du må nok oppdra han :)

Ja må nok det, det har jo sklidd helt ut her :O Han skravler i munnen på andre, svarer ikke når han blir snakket til, griser med maten og skravler med munnen full av mat!

Hei på dere jenter:)

Alt vel:D?

God mandag og 1.feb:)

:-O. Her snødde det vel kanskje 10 min før regnet tok over. Hadde egentlig tenkt å gå tur idag men hull i regntøyet så droppet det. Får skaffe meg nytt tror jeg :-)

J da kan det være lurt med nytt. Mitt henger på jobb det, men burde vel hatt ett å ha hjemme også egentlig..

Det var da og en tid å sovne på:-O. Tenker det er noen trøtte øyne hos dere idag :-/
Så var hun våken flere ganger i natt :p håper det gir seg snart. Har måttet kaste mannen på sofaen for han skal opp 5 hver dag. Må få seg litt nattesøvn han å :o

Hun sover nå, men da får jo ikke jeg sove :p så jeg kasta meg over oppvasken. Får nesten litt panikk om det er oppvaskbi vasken :o haha.
Hehe :p du må prøve å sove litt du og da :)

Da er tenna ute :) gikk bra, men er bedøvd i huet å rævva. Men det værste er at jeg ikke kan snuse på 3 timer :o

J da kan det være lurt med nytt. Mitt henger på jobb det, men burde vel hatt ett å ha hjemme også egentlig..
Har somregel kjørelister på jobb ellers har jeg bil uansett fordi jeg har alarmlisten så slipper som regel regntøy der. Men hjemme er det greit med ett sett :-)

Back
Topp