Aha samme som meg daJeg jobber i barnehage ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha samme som meg daJeg jobber i barnehage ^^
God mandag til deg ogsåGod mandag jenter![]()
He he du får spørre han om du kan det
Jeg jobber i barnehage ^^
Makan, du må lære han å svare når du spør om tingHan kikka bare dumt på meg og fortsatte å tygge på fingeren sin![]()
Kjedelig :/ Håper du får litt når henne soverOff nei i natt var ikke nattesøvnen helt på toppen liten frøken som våkna så og si hver time, gommene klødde, smokken falt ut
skal prøve å sove litt når hun skal sove
![]()
Masse lykke tilMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Lykke tilUff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
Makan, du må lære han å svare når du spør om ting
God mandag til deg ogsåGod mandag jenter![]()
For en uhøflig ungeJa jeg prøvde å si det til han, men da tok han bare biteringen sin og stappet i munnen sin istedenfor...
Hva slags mål har vi hatt før?Landet vi på noe plan for målsettingen for dagen? Ingen tok stat ved midtnatt antar jeg, men vi kan ta en 10-10 eller 10-24 om noen vil?
Masse lykke til igjen ♡Morgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Lykke til hos tannlegenGod mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
Lykke tilUff da er jeg på vei til tannlegen, kjenner nervene sniker seg innpå
Her har det vel snødd mer enn en halvmeter på to dagerDa snør det jammen meg. Omsider kvitt den snøen vi hadde så snør det store snøfiller igjen
Du må nok oppdra hanJa Makan te oppførsel![]()