Skravletråd februar!

Jeg jobber i barnehage ^^

Så gøy! Jeg jobber også i barnehage :)
Der pleier det være mye sykdom! Du skal se du får nytt oppdrag igjen snart..

Har du jobbet på en og samme barnehage i hele januar eller hadde du flere forskjellige oppdrag? :)

Off nei i natt var ikke nattesøvnen helt på topp :p en liten frøken som våkna så og si hver time, gommene klødde, smokken falt ut :p skal prøve å sove litt når hun skal sove :)
Kjedelig :/ Håper du får litt når henne sover :)

Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
Masse lykke til :)

God morgen :) vært oppe halvtime/trekvarter. Hun var våken mye i natt. Har hatt forstopppelse :( så her holdt jeg henne hjemme. Skal få i oss litt frokost snart :) ellers drar vi ut en tur for henne trenger ny drikkeflaske. I morgen er det 2 års kontroll og legetime. Regner med hun henviser videre om henne mener det er rett etter fallet oppå meg av snuppa. Fortsatt vondt der hun datt ....

Landet vi på noe plan for målsettingen for dagen? Ingen tok stat ved midtnatt antar jeg, men vi kan ta en 10-10 eller 10-24 om noen vil?

Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
Masse lykke til igjen ♡

Back
Topp