God morgen
Planer for dagen?
Minst mulig men allikevel være en litt effektiv husmor er planen
Hva skal du i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Planer for dagen?
Skal snart møte ei venninne så turn med kengubarnet senereMinst mulig men allikevel være en litt effektiv husmor er planen
Hva skal du i dag da?
Dårlig å skulle dø litt, foreslår du dropper det
Hoho rundt 5 i natt sovna frøkna etter å ha hatt party i sengaNja sånn passe frem til 5 ihvertfall. Da bestemte mini at da var det morgen. Heldigvis klarte jeg å få han til å sove ett par timer til selv om jeg ikke sov så godt
Skal snart møte ei venninne så turn med kengubarnet senere
Må trene også
God mandag og 1. februar! Jeg skal til tannlegen i dag! skrek og gru! Sees på den andre siden![]()
Det er lite å søke på og mange om benet ja.Er det vanskelig jobbmarked hos dere også?
Kos deg på trilletur![]()
He he det små tåler mer enn oss voksneOm du sier det såmen kan ikke skjønne at jeg kan være så ødelagt pga lite søvn når lillebror kan være så blid med like lite nattesøvn
![]()
Spørs om jeg får gjort noe av det, gikk melding av vikarbyråer om jobb i dag men de tar ikke tlf når jeg ringer opp igjenHørtes ut som en fin dagKos deg masse med venninna di
Er han helt fin i beinet nå så han kan trene som vanlig igjen?
Hva skal du trene?
He he det små tåler mer enn oss voksne![]()
Akkurat som her da. Kjedelig !Det er lite å søke på og mange om benet ja.
Håper jeg kommer meg på trilletur, det har vi godt av.
He he du får spørre han om du kan detUff ja, merker det her Hehe lurer på om ikke jeg må få litt av energien hans jeg altså![]()
Lykke til på oulMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Hva jobber du med?Ulempen med å jobbe i adecco er at man ikke alltid får jobb. I dag er en av de dagene.. Uvant da jeg har jobbet bortimot hver dag hele januar.
Ulempen med å jobbe i adecco er at man ikke alltid får jobb. I dag er en av de dagene.. Uvant da jeg har jobbet bortimot hver dag hele januar.
Hva jobber du med?
Skjønner veldig godt at det er kjipt. Hva jobber du med?
God mandag jenter![]()
Det var da og en tid å sovne på:-O. Tenker det er noen trøtte øyne hos dere idag :-/Hoho rundt 5 i natt sovna frøkna etter å ha hatt party i senga![]()
Jeg halv sov frem til 7![]()